Asyafanatikleri toplam 652 Kategori ve 11952 dizi film bulunuyor.



172755 İzlenme





Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Boys Over Flowers > Boys Over Flowers 13.Bölüm İzle

Eklenme Tarihi :

2012-02-26 11:46:17

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : yelda korkmaz Tarih : 2014-02-18 14:33:23

    ALLAHIM bu nedir ya F4 harika kim hyun and le min hoo yada bayılıyorum

  • Yazan : 1905.Gs Tarih : 2013-11-18 15:48:56

    allahım sana Geliyorum Ne Güzel Dövüştünüz Öyle

  • Yazan : senay basysal Tarih : 2013-11-16 15:49:44

    aşkım boys over flovers

  • Yazan : beyza albayrak Tarih : 2013-09-02 15:22:54

    çok güzel bi dizi lee min hooya bayılıyorum

  • Yazan : Selin Tarih : 2013-08-26 17:07:35

    Tek kelimeyle MUTHİİŞ

  • Yazan : lee min ho Tarih : 2013-07-10 23:30:20

    Ay ben bu f4 u yerim ya harikalar bakmaya doyamiyo insan

  • Yazan : melek^^ Tarih : 2013-06-29 20:29:05

    07.17 de sanki anne dedi

  • Yazan : sena Tarih : 2013-06-13 20:15:13

    bende ilk playfull kiss ile tanıştım sırf kim hyun jung için izledim ama bayıldım tek bayıldığımda ji hoo ve jan di kızda güzel bile değil.

  • Yazan : SbL Tarih : 2013-03-16 23:57:33

    Kore dizileriyle tanışmam ilk olarak Playful Kiss'le oldu.o dizide Kim Hyung Joong'u beğendim ve onun oynadığı Boys Over Flowers'ı buldum..İzledim ve hastası oldumm.Lee Min Ho'yu da çoook beğendim.Onun oynadığı dizileri araştırdım Personal Taste'yi izledim,City Hunter'ı izledim.Goo Hye Sun'ı Boys Over Flowers'ı çok beğendiğimden oynadığı The Musical'i izledim.sonra yine Lee Min Ho'ya döndüm Mackerel Run'ı izledim ve ikinci kezz Boys Over Flowers'ı izliorum 20 kere izlesem bıkmam süpeer hepsini çook sevioruum özellikle Gu Jun Pyo ve Geum Jan Di'yii

  • Yazan : anaba Tarih : 2013-03-03 23:15:04

    ya harika birşey bu

  • Yazan : ayse Tarih : 2013-02-25 16:03:27

    süper bi dizi yine koreliler yapmış yapacağını iyiki varsın kore dizileri.kore erkekleri bukadar yakısıklı olmak zorundfa mı yaaa )

  • Yazan : :) Tarih : 2013-02-14 14:55:24

    Allah belamı versin ki çokkkkkkkkkkkkkkkk güüüüzeeeeeeeellll

  • Yazan : aslı uslu Tarih : 2013-02-09 15:11:38

    bu filmde sadece hayran olduğum ji hoo ve gu jan di diğerleri sallama

  • Yazan : yorumcuu.. Tarih : 2013-02-06 22:03:04

    woo bin sana bayılıyorum en büyük hayranınım...

  • Yazan : sabae Tarih : 2013-02-06 15:20:13

    bu diziyi sadece ben izliyorum zennediyordum daha bir sürü hayranı var galiba ama bizim lise benden başka yok galiba harikuladee

  • Yazan : sureyya Tarih : 2013-02-04 13:19:33

    Mukemmellllll bu kacinci izleyisim

  • Yazan : Burcu Tarih : 2013-01-21 13:18:25

    Harikaaaaaaaaaaa mükkemmel bir dizi

  • Yazan : hmyra Tarih : 2012-12-19 21:09:14

    nee evlendiklerini göstermiyolar mıı .s.s ilk japon versiyonunu izlemiştim hana yori dango'ydu ismi ve evlendiler çocukları olcaktı. bu da güzel olmuş ama ben onu daha çok beğendim açıkçası. ama lee min ho 1 numara

  • Yazan : ayşegül özcan Tarih : 2012-12-15 14:05:19

    ya uf hayranıyım bu dizinin bazen tv de de veriolar ama o sesler berbat böle daha iyi

  • Yazan : gözde Tarih : 2012-12-15 02:01:29

    mükeeemmmmmmeeel biiir diziii koreeelilere hayran oldum bu nasıll oyunculuk ya çook bbeğendm

  • Yazan : Yasemin T Tarih : 2012-12-11 01:40:54

    Bu kız gerçekten safi salak ya. Sen o kadar yolu gidiyorsun, bir tel aç, ya da başka bir şekilde ulaş değil mi,Zaten saçmalık burda, sen sevdiğin insanla 6 ay boyunca neden iletişime geçmezsin ki. Bir email bile atamıyormusunuz bu teknolojik çağda. Ayrıca 6 ay zaman geçti diyorlar ama halen kış, saçmalık diz boyu dizide.

  • Yazan : gülsüm akgün Tarih : 2012-12-10 14:12:36

    çok seviyorum bu diziyi 9 kez izledim ve şimdide trt okulda cumartesi akşamları izliyorum en çok kim hyun joong sonra kim joon sonra kim bum sonrada le min ho yu seviyorum

  • Yazan : kim joon Tarih : 2012-11-27 16:26:55

    yaşasın boys trt okulda çıkıyor

  • Yazan : irem canım Tarih : 2012-10-29 21:17:28

    arkadaşlar bu takılma işini çözmek lazım nasıl mı. Nasılı yok ya bilgisayarı kır yada kafanı .

  • Yazan : Ayşenur ellesd Tarih : 2012-10-27 15:39:46

    Film süper 2 kere izledim her şey muhteşem ama final bölümünü filmin sonunu beğenmedim kötü bitti keşke evlendiklerini gösterseydiler ve ji hoo ya ne olacak ya da diğerleri yani filmin devam etmesigerekirdi bi kaç blm daha olsa bnce daha başarlı olurdu çnki kendini izlettiren bir film 5/5

  • Yazan : sinem.k Tarih : 2012-10-07 19:25:38

    harika bir dizi hastasıyımmm herkeze tavsiye ederim

  • Yazan : boys Tarih : 2012-07-26 05:00:27

    dzilere flim diyende olursa çok güzel oluyo dehşet flim

  • Yazan : beyza buyurucu Tarih : 2012-07-17 18:16:57

    süperrrr bi dizi ikinci izleyişim lee min ho ya aşığım herkes izlesin

  • Yazan : dilanur Tarih : 2012-07-02 13:59:28

    bayılıyorum bu diziye

  • Yazan : esra Tarih : 2012-07-01 11:30:59

    bu diziye filim diyenler ... filim ve dezi arasındaki uçurumu lütfen hatırlayıp benim canım türkiyemin türkçesini batırmasanlar o biçim bir dizi

  • Yazan : gizem Tarih : 2012-06-29 17:02:38

    hepinizin yorumuna katılıyorum benim ikinci izleyişim ve kim hyung joong'u korelilerden çok seviyorum ayrıca türklerden hiç böyle sevdiğim bir sanatçı yok şahsen ve türklerin şarkılarılarından danslarıdan ve dizilerinden güzel kore YEPPUDAA

  • Yazan : Emine... Tarih : 2012-06-27 15:44:53

    2. kere izliyorum. ilki kadar heyecanlı olmasamda bayılıyorum bu diziyeee...

  • Yazan : zeyno Tarih : 2012-06-25 18:08:55

    bu diziyi 4izleyişim süper bir dizi favorim benim Hyun-joong Kim süper ses süper yetenek........

  • Yazan : rabia çay Tarih : 2012-06-25 14:32:33

    oyuncular mükemmel olunca haliyle dizide mükemmel olmuş..

  • Yazan : sebiş Tarih : 2012-06-22 23:22:46

    bütün bölümleri ikinci kez izleyişim mükemmal bir dizi...herkeze tavsiye ederim

  • Yazan : saqne Tarih : 2012-06-19 17:13:16

    dehşet bi film 2.kez izleyişim