Asyafanatikleri toplam 793 Kategori ve 14846 dizi film bulunuyor.

104235 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > City Hunter > City Hunter 6.Bölüm İzle

Eklenme Tarihi :

2012-02-25 14:23:16

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : Selda Zeynep Tarih : 2014-10-15 00:22:04

    aigooooo nasil bir sondu öyleeeee aciklasanda inanmazlar, gerci ben olsam bende inanmazdim

  • Yazan : Almira Tarih : 2014-08-13 15:53:09

    Sona bak yaaa, nasıl bitti öyleee Şimdi gel de açıkla

  • Yazan : Ayça Tarih : 2014-07-05 02:50:13

    Omo omo omo sonu ne gergindi öyle

  • Yazan : lee min ho hayranı Tarih : 2014-07-01 02:24:28

    ben sırf Lee Min ho için izliyordum .ama gerçekten cok guzel bir dizi emeği gecen herkesin eline sağlık...Lee min ho saranghae oppa

  • Yazan : başak_elif Tarih : 2014-06-23 16:55:54

    arkadaşlar lee min ho nun yanında calışan adam kim nana nın nesi oluyo

  • Yazan : Melisa Aktaş Tarih : 2014-06-18 14:02:04

    ben bu diziyi neden bilmiyorum ama sevemedim. Sıkıcı geldi. Lee min ho'nun sadece B.O.F. ve Heirs dizisini seviyorum. ama belliki diğerleri sadece lee min ho için izliyor. sinir olduğum bu.

  • Yazan : eylül defne Tarih : 2014-06-08 13:32:15

    arkadaşlar ya ben lee min ho nun 5. bölümde dövüştüğü o çocuğun kim nana yı kaçırdığı bölümü arıyorum acelebana cevap yazar mısınız? not::::::: hani kim nana yı kaçırıp akvaryum gibi bir yere atmıştı!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Yazan : hümeyra Tarih : 2014-05-29 15:55:09

    lee min ho çok tatlı ya değil mi katılanlar

  • Yazan : eylül defne Tarih : 2014-05-16 19:21:52

    ayyyyyyyyyyyyyyyy LEE MİN HO 7.dakikada çok tatlı değil mi yyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaa

  • Yazan : serap günaldı Tarih : 2014-05-04 00:03:51

    çok iyi ya LEE MİN HO ERKEKSE BİZİM GÖRDÜKLERİMİZ NE YA...

  • Yazan : gamze çelik Tarih : 2014-03-01 14:13:12

    Çok acı çekecekler babası çok kötü . İzlerken nefes tutuyorum o dereceyim yani. bayıldım seyrederken

  • Yazan : ilknur sönmez Tarih : 2014-02-25 17:18:51

    Çok harikaaaa.Kim nana ve uzman lee çok yakışıyor...

  • Yazan : mihrican Tarih : 2014-01-25 17:21:21

    bayılıyoru kore dizilerine ya

  • Yazan : deniz Tarih : 2014-01-09 10:02:21

    bayılıyorum bu filme çok iyi size şunlarıda öneriyim you fallen for me flower boy next to dream hing bof ve koş uskumru

  • Yazan : saliha Tarih : 2013-12-24 13:56:13

    sonunda çalan şarkı yanhwajin it's alright

  • Yazan : Burcu Tarih : 2013-09-13 14:16:21

    bitşite çalan şarkının adı nedir bi bilen yok mu?

  • Yazan : melisa Tarih : 2013-09-02 03:14:14

    abi bunlar şaşırınca ne kadar şirin oluyorlar yaa, balık gibi gözler fıldır fıldır yerimmm ^_^

  • Yazan : derya Tarih : 2013-08-27 16:56:04

    kız çok güzel ama doktor eseri malesef estetik yaptırmış estetiksizi o kadar da güzel değil malesef

  • Yazan : kübra has Tarih : 2013-08-14 18:26:02

    of çok fazla yakışıklı yaaaaaa

  • Yazan : kerem toker Tarih : 2013-07-26 13:08:59

    sonda çalan şarkının adı its alright city hunter yazarsanız youtubeye çıkar

  • Yazan : Busra Tarih : 2013-07-03 21:58:52

    İzlediğim diğer kore dizilerinden farklı bi konsepti var. Aslında bu daha iyi olmuş hem aksiyon hem aşk Güzelde harmanlamışlar ikisini.. Beğendim kısaca.. Lee min Ho'nun performansı gittikçe artıyor ilk oyunculuğuna göre.. Kız derseniz Lee min'in en iyi partneri bence Park Gae In ve Geum Jan Di'ye göre daha güzel The Heirsi heyecanla bekliyorum Asyafanatikleri o diziyi de basladığı zaman yayınlarlar umarım

  • Yazan : lee min ho Tarih : 2013-06-27 20:07:19

    Harika ya kacinci kez izleyisim hatirlamiyorum LEE MİN HO SENİ COK SEVİYORUMMM

  • Yazan : min ho Tarih : 2013-06-25 18:49:04

    gerçekten çok güzel bi dizi kaçıncı kez izlediğimi ben bile hatırlamıyorum ama hala aynı heyecan

  • Yazan : melda Tarih : 2013-06-23 16:09:24

    Neden ben durmadan bu diziyi izkiyorum ya bagimlilik yapti

  • Yazan : cicek Tarih : 2013-06-12 10:51:50

    Warkinin adini bilmiyorum ama sonda calan warki city hunter suddenly warkisidi...coook guzel amma....

  • Yazan : afet Tarih : 2013-06-03 12:36:14

    çok güzel bir dizi izleyin mütleq boys over playful kisa izlemediyseniz onlarıda izleyin çeviri için teşekürler

  • Yazan : damla Tarih : 2013-04-26 21:19:31

    sonda çalan şarkının ismi ne bilen var mı ?

  • Yazan : kanghaebin Tarih : 2013-04-22 23:07:25

    yanlış anladılar ya.hepsi şaşırdı. nasıl bakıyorlardı öyle çok dizi mutlaka izleyin )

  • Yazan : *heart* Tarih : 2013-03-05 23:34:44

    kesin yanlış anladılar var ya

  • Yazan : nora Tarih : 2013-01-28 20:05:33

    süperbir dizi yeni başladım keşke önceden izleyeseymişim

  • Yazan : Zeynep Tarih : 2013-01-09 10:53:51

    Cokkkk güzel harika bı. Dizi

  • Yazan : pınar bulut Tarih : 2012-12-16 13:31:44

    harika bir dizi ya muhteşemmmmmm herkes izlemeli bence

  • Yazan : merve alacan Tarih : 2012-11-18 14:18:01

    HARİKAAA MUHTEŞEMMMMMMMM HERKES İZLEMELİ BENCE

  • Yazan : eren Tarih : 2012-10-29 23:14:09

    ben surprız dıye buna derım valla hepsı sok oldular ve yanlıs anlama

  • Yazan : pelin özer Tarih : 2012-07-26 10:31:02

    harika bir dizii