Asyafanatikleri toplam 793 Kategori ve 14838 dizi film bulunuyor.

72437 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Dream High > Dream High 4.Bölüm İzle

Açıklama :

Dream High 4.Bölüm İzle

Eklenme Tarihi :

2012-03-07 14:50:28

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : deniz Tarih : 2014-05-30 19:35:01

    yaaa dizi çok güzel jason çok tatlı ve kim pil sok la çok yakışıyolar ben bu diziyi 3.kere izliyorum ama hiç bıkmıyorum kumoa admin

  • Yazan : mine savaşş Tarih : 2014-05-20 10:28:15

    hala mükemmel....

  • Yazan : kkwonsso Tarih : 2014-05-17 17:18:51

    Açıkçası ben Yoon Baek Hee'ye de Go Hye Mi'ye de hak veriyorum. Hye Mi hayatı, kardeşi için savaşıyor. Baek Hee de Hye Mi tarafından sürekli ezildi. Ama Baek Hee fazla ileri gitti. En azından Hye Mi bazı yerlerde Baek Hee'yi korudu.

  • Yazan : kore aşığı Tarih : 2014-05-17 15:18:34

    en iyisi yoon baek ileriye gitti ama yineden iyi yaptı şeytan gibi hye mi

  • Yazan : oppam kim jaejoong unnim suzy Tarih : 2014-05-02 16:13:48

    hye mi ye laf edeceğinize diğerlerine bakın kız hem güzel hem başarılı suzy unni bitane diz zaten mükemmel kesinlikle tavsiye edebilirim boys over flowers playfull kiss my girl frends is a gumiho personal taste ve protect the boss ve dream high en severek ve sıkılmadan izlediğim dizilerden

  • Yazan : bukett Tarih : 2014-02-23 19:16:18

    ben suzy'yi en başından beri seviyorum. belki onuncu izleyişimdir bu diziyi. artık bu kadar kaliteli müzikal diziler yapıldığını düşünmüyorum. hem asya hem avrupayı ele alarak fikrimi belirttim. seslerini de oyunculuklarını da çok seviyorum idollerin. 2yi 1 ile karşılaştıranlar var. ikisini de ayrı ayrı zevk alarak izledim. dream high 1 bana ne olursa olsun hayalimden vazgeçmemeyi öğütledi. dream high 2nin konusu da ayrı bi güzel. DİZİLER İÇİN TEŞEKKÜRLEEER ASYA FANATİKLERİİİ

  • Yazan : zeynep yesil Tarih : 2014-02-16 18:03:45

    İte kaka izliyorm ilk defa bi diziyi sardira sardira izliyorum bakalim ne zamn beni alip gotureck.. :/

  • Yazan : meryem Tarih : 2014-02-08 21:11:04

    dizi gerçektende güzel izleyin arkadaşlar

  • Yazan : melisa Tarih : 2014-01-23 18:22:13

    dizi hiçöte sıkıcı deqil yeni izleyenler ASDASD yorumuna bakmayın dizi MÜKEMMEL....

  • Yazan : asdasd Tarih : 2013-08-03 15:37:02

    bu bölümüde bitirdim şimdi ve dizi hala çok sıkıcı hye mi gibi gıcık kibirli bir insanı desteklemenizi de anlamıyorum dizideki erkeklerde kızın dış görünüşüyle ilgilenmeside cabası sinirlerimi bozuyor ama bakalım belki diğer bölümlerde değişecektir çok beğenildiği için izlemeye çalışıyorum umarım güzel devam eder...

  • Yazan : rabia Tarih : 2013-06-22 20:40:17

    Haklısınız yoon beak sonuna kadar haklı birinci bölümde hye mi çok kötüydü yoon beak'e çok kötü davrandı şimdi sıra yoon beak'de ama yoon beak'de biraz dozunu kaçırdı yani...Ama yinede yoon beak sonuna kadar haklı...

  • Yazan : nehir Tarih : 2013-05-14 17:54:41

    sana katılıyorum serra yoon beak'ın yaptıklarında haklı yanları var hye mi bunları hakedicek türden bir karaktere sahip

  • Yazan : serra Tarih : 2013-04-26 10:55:03

    kızı senaristin sizi yönlendirdiği gibi yargılayıp kalitesiz izleyici olmayın. bir düşünün ya o kızın yerinde olsaydınız. herkes hatta anneniz bile sizin en yakın arkadaşınızdan daha yeteneksiz olduğunuzu söylese siz arkadaşınıza daha kötüsünü yapmaz mısınız?

  • Yazan : bertenay Tarih : 2013-03-31 02:10:42

    jin gook kadar şerefsiz biri yok!!!

  • Yazan : şevval Tarih : 2013-03-12 19:42:40

    ya bu başkan var ya iyi biri he bu adama katıluyom lan ama şu mudur yardımcısımı ne kovuyo çocukları nessie sana katılıyorum Yoon Beak çok gıcık

  • Yazan : nessie Tarih : 2013-02-04 00:39:24

    yoon beak hee bu kıza sinir oluyorum

  • Yazan : melike Tarih : 2012-08-09 01:15:48

    ne kadar kendine güveniyo lan yuh

  • Yazan : İkayda Tarih : 2012-06-12 02:41:54

    BU 1. SEZON DEĞİL Mİ ? --Admin cevap: Evet birinci sezondur.

  • Yazan : zeynep nazlı nisa betül Tarih : 2012-04-24 10:25:07

    ya yo hey mi çok güzel ama huyları eem

  • Yazan : Zeynep Yağmur Tuğçe Sarı Tarih : 2012-03-18 16:10:15

    Teşekkürler Emğinize sağlık Harika gidiyor dizi