Asyafanatikleri toplam 728 Kategori ve 13611 dizi film bulunuyor.

101679 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Flower Boy Next Door > Flower Boy Next Door 1.Bölüm İzle

Açıklama :

My Neighbor Flower Boy / The Pretty Boy Next Door / My Flower Boy Neighbor 1.Bölüm İzle

Şehirli Rapunzel 1.Bölüm

Eklenme Tarihi :

2013-01-07 18:13:51

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : koren Tarih : 2014-07-25 13:42:04

    4 yıldır KORE fanıyım izlediğime hiç pişman olmadım ayrıca KADRO dan mütiş bir dizi MUHKKAK İZLEYİN İZLEMEDEN KORE FANI OLAMASINIZ

  • Yazan : SemaUZUN Tarih : 2014-07-22 00:40:33

    İlk başlarda heyecanlı gidiyordu ama dizinin sonlarına doğru çok sıkıldım hatta Park Shin Hye'nin hatrı kalmasın diye zorla bitirdim diyebilirim... Yinede emeği geçenlerin ellerine sağlık..

  • Yazan : beyza Tarih : 2014-07-07 16:57:56

    başrol harika tabi gülüşü de öyle ama bu diziden yoon si yoon'yu çıkarsak diziyi izlemezdim ne yazık ki konusu çok sıkıcı

  • Yazan : zeynep karaman Tarih : 2014-05-19 15:36:13

    Benim bu diziyi 4.izliyişim.Sakın yarıda bırakmıyın. Çook pişman olursunuz.teşekkürler ASYAFANATİKLERİ

  • Yazan : ARANIYOR... Tarih : 2014-04-18 10:10:06

    Kims Island adında Bir film var ona benziyor biraz sanki yeni başladım ama süper diyebilirim şimdiden

  • Yazan : Mrs. JiYong Tarih : 2014-02-01 17:03:47

    Kesinlikle harika bi dizi bu ikinci izleyisim olucak. Zaten Park Shin Hye unnimin bütün dizileri güzel. Herkese tavsiye ederim.Yoon Shi Yoon oppam da çook yakışıklı

  • Yazan : deniz Tarih : 2014-01-23 20:23:57

    filmi2 izliyişim çok güzel herkese tavsiye ederim

  • Yazan : tuğba Tarih : 2014-01-19 15:07:56

    Bu diziye park shin hye olduğu için başladım.Değişik bi dizi inş güzeldir

  • Yazan : yun bek hi Tarih : 2014-01-14 15:34:11

    dream high gibi filmler varmi

  • Yazan : Leeminhofan Tarih : 2013-12-24 18:18:09

    benimde yha bisürü erkek var.garibime giden niyeyse hiç kız arkadaşı yok hatta muhattap bile deil. ama heves uyandırdı sonuna kadar izlicem

  • Yazan : gumiho Tarih : 2013-12-22 15:00:32

    ne kadar çok erkek var dizide yaw kafam karıştı )

  • Yazan : selin Tarih : 2013-11-02 14:57:59

    ben diziyi begendim ama kim kim anlamadim .. kiz kimi seviyo kim kimle ayni evde kaliyo? kizin baktigi kim off off ama guzel bi dizi bide cok komik

  • Yazan : AYPERİ Tarih : 2013-10-26 03:05:09

    BEN BU DİZİDE SIKILDIM

  • Yazan : gulgul. Tarih : 2013-10-25 15:46:07

    ben simdi bir seyi anlamadim bu kiz hangi oglanla sevgili olacak? I don t undersdant... :-p

  • Yazan : lovatic Tarih : 2013-09-10 13:14:44

    daha izlemedim ama kesinlikle izlicem sizinde you are beautiful you fallen fore me personal taste to the beautiful you secret garden coffe prince 49 days sholl 2013 god of study yi izlemenizi tavsiye ederim aa you fallen for me yi şidddetle tavsiye ederim

  • Yazan : shınee Tarih : 2013-09-09 17:03:32

    you've fallen for me, boys ower flovers,oh my lady,personel taste,skip beat,to the beatiful you, love rain daha bir sürü güzel film var benim tavsiyelerim bu kadar çok güzel dizilerdir

  • Yazan : reply Tarih : 2013-08-23 16:32:39

    Reply 1997 , to the beautiful you , playfull kiss , gu family book ve shut up flower boy band öneririm çok güzel diziler yani

  • Yazan : Korea Tarih : 2013-08-08 00:20:11

    Çok güzel bir diziye benziyor.Zaten park shin varsa dizi kesin güzeldir.Şimdi the heirsı bekliyorum çok sevdiğim iki insan başrol oynayacak Lee min ho ve park shin hye merakla bekliyor olacağım şimdiden herkese iyi seyirler

  • Yazan : ekin Tarih : 2013-07-17 19:06:30

    dizi önerir misiniz

  • Yazan : İrema Tarih : 2013-07-02 15:10:58

    panda enrique favorim çok güldüm

  • Yazan : RUKİYE Tarih : 2013-06-25 12:03:50

    DAHA İZLEMEDİM AMA İZLEYCEM İNŞALLAH SİZİN DEDEĞİNİZ KADAR GÜZELDİR

  • Yazan : kübrA Tarih : 2013-06-02 01:32:14

    başroldeki çocuğa bayıldım allah bizde böyle komşular nasip eyler

  • Yazan : elif karaman Tarih : 2013-03-03 22:11:19

    çok güzel bi dizi .sonu güzel biten çok güzel diziler var mesela :secret garden, my girl,ı miss yo,ı need romantace hepsi çok güzel diziler tavsiye ederim.

  • Yazan : ilkay Tarih : 2013-02-28 17:18:26

    güzel dizi..herkese tavsiye ederım..

  • Yazan : Hawang Tae Kyung Tarih : 2013-02-19 20:54:30

    admin diziyi indirmemin bir yolu yok mu ? telefona atacam da ?

  • Yazan : bilinmeyen Tarih : 2013-02-15 11:21:26

    bn bu diziyi cok begendim izlemeye devam hele park shin hye yi cok sewiyom koreliler normalde tipsizmiş ama onları her haliyle sewiyom

  • Yazan : beyza Tarih : 2013-02-14 21:31:33

    selammnbana dizi önerirmisiniz ?

  • Yazan : tülay Tarih : 2013-02-06 19:08:06

    süper bi dizi.. park shin hye nin bulunduu tüm diziler harika admin lütfen tr altyazı ekle :(((

  • Yazan : serra Tarih : 2013-01-30 08:47:33

    bu 26. dizim bunların içinden yalnız 2 tanesi kötü bitti geri kalanı iyi sonla bitti

  • Yazan : sadas Tarih : 2013-01-28 19:28:04

    shin hye yi bende çok seviyorum koreli ünlüler arasında ki çok az estetiksizlerin arasında işte anlayın

  • Yazan : selena Tarih : 2013-01-28 16:29:33

    kaç bölüm bu

  • Yazan : fnda Tarih : 2013-01-16 20:47:18

    park shin hye olurda guzel olmazmi?? bu kizi cok seviyorum cok sicak kanli birine benziyor ve bu rollerinede yansiyor cok icten bir kiz! simdiye kadar benim icin BIR numarada. Her hangi dizi olursa olsun park shin hye olursa izlenir izlemeye deger.

  • Yazan : Jade Tarih : 2013-01-11 19:26:50

    Vaooovvv bayıldım keşke benimde böyle komşularım olsa D hayır kore dizilerinin sonu hep kötü bitmiyor. Tavsiye edebileceğim diziler var: Secret Garden, My Princess, My Fair Lady, To The Beautiful, Prosetur Princess. Özellikle Secret garden kesinlikle izlenmeli )))

  • Yazan : cihan efruz Tarih : 2013-01-11 02:46:29

    kore dizilerinin hepsi kötü sonla mı bitiyor yahu :S yeni keşfettim 2 tane izledim 2 dizi de kötü bitti :S

  • Yazan : JasoN Tarih : 2013-01-10 22:33:08

    Hahaha gülmekten karnım ağrıdı çok komik yaa o oyun dahisi cocuk çok yakışıklı ve komik...

  • Yazan : ayşegül Tarih : 2013-01-10 20:24:44

    yaaa çeviriyi halledinn bir an önce çok izlemek istediğim bir dizi lütfen bir an önce çevirin admin:(

  • Yazan : hadise Tarih : 2013-01-10 16:31:43

    Güzel çevirisi için korefans ekibine tşk.. Bizlere izleme imkanı sunduğu için asyafanatiklerine ayrıca tşk ediyorum..Zevkle izledim..

  • Yazan : jamiryo Tarih : 2013-01-09 17:06:56

    erkekler çok fazla ama olsun güzel bir dizi olcak

  • Yazan : asli jongnhyun Tarih : 2013-01-09 15:10:40

    Arkadaslar dizi daha yeni cikti. Iki günde turkceye cevrilmesi okadar kolay degil ;) biraz sabretelim

  • Yazan : kim jeon jung Tarih : 2013-01-09 10:18:29

    admin lütfen türkçe altyazısını cıkarın lütfen ;)

  • Yazan : yesim Tarih : 2013-01-09 02:08:13

    Ne zamannnn gelcek altyazi bekliyoruz iki gun oldu lutfen cabuk ...

  • Yazan : eda can Tarih : 2013-01-08 17:41:19

    Altyazılı ne zaman eklenicek acaba biraz acele edin lütfennn :((((

  • Yazan : bibbi Tarih : 2013-01-08 02:23:39

    altyazi tahminen ne zaman eklenir cok bekledigim bi dizi :((

  • Yazan : yesim Tarih : 2013-01-07 23:28:28

    Orjinal dilinde izlemek hicte zevk vermiyor keske korece kolay oldaydida ogrenebildeydim bazi kelimeleri kolay ama butunlemeye bakinca cok zor.

  • Yazan : fatma aydın Tarih : 2013-01-07 21:19:22

    kesin severim diziyi, de altyazıyı nolur çabuk haaledin ellerinizden öptüm

  • Yazan : yesim Tarih : 2013-01-07 21:02:58

    Ceviri nezaman biter catlamak uzereyim lutfen cabuk gelsin . simdiden kumaho

  • Yazan : mina Tarih : 2013-01-07 19:55:47

    biran önçe çevirin ne olur :(

  • Yazan : cheonsae Tarih : 2013-01-07 19:17:11

    İlginç bir konusu ve işleyici var.Bakalım neler olacak.nBaşroldaki oyuncuları çok severim.izlemeye devam edeceğim