Asyafanatikleri toplam 722 Kategori ve 13492 dizi film bulunuyor.

102052 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Gu Family Book > Gu Family Book 21.Bölüm izle

Açıklama :

The Gu Family’s Secret / Gu Family Book 21.Bölüm

 

 

 

 

 

 

 

SAĞDA GÖRÜNMEYEN BÖLÜMLER İÇİN KATEGORİYE GİDİNİZ. 

http://www.asyafanatikleri.com/kategori/gu-family-book

Eklenme Tarihi :

2013-06-17 16:52:32

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : snckr Tarih : 2014-08-22 02:10:18

    bu ne yaa yalnız tahminimdeki gibi Seo Hwa öldü.. Wol Ryung sahneleri mükemmeldi oyunculuk, karizma, gözyaşı, gülüşü, her şeyiyle kalplerimizi feth etti Wol Ryung .. vee bu diziye başlayandan beri başka dizi izlemiyorum haftalık dizilerim falan hepsi durdu bu ne yaa. böyle heyecan mı olur kalbim çıkacak sanki ..

  • Yazan : Saida Rashid Tarih : 2014-07-20 20:45:22

    Wol Ryung 2ci bolumde bir de bu bolumde anca sana baktim yani icim parcalandi beee

  • Yazan : filiz Tarih : 2014-07-20 20:12:27

    Aglamaktan oldum en cok bu dizide agladim wol ryung olmasa bu dizi izlenmez

  • Yazan : sinem Tarih : 2014-07-18 17:54:07

    bu kocaman bir haksızlık ben en çok wul ryung sea whu yu ay ışığı bahçesinde sea whu kalbine bıçak sapladıktan sonra gözlerim şişti ağlamaktan babasının ağlamasına dayanamadım daha çok ağladım ağladım yani bittim resmen

  • Yazan : kangchi Tarih : 2014-07-18 15:02:28

    wol ryung ve seo hwa nın şarkısı Yisabel - My Eden en güzel drama müziği seçilmiş

  • Yazan : minoz Tarih : 2014-07-18 14:55:37

    Wol ryung ve seo hwa nın sahnesi ağlattı çok güzel bi dizi izlemeyenlere tavsiye ederm

  • Yazan : bitter çikolata Tarih : 2014-07-17 02:31:03

    yeşilcam aklıma geldı bırden la cuneyt arkın la oğlu

  • Yazan : öznurminho Tarih : 2014-07-01 19:07:47

    golden rainbow kadar beni ağlatan bir dizi olmadı . 23.bölümden sonra hep ağlamıştım

  • Yazan : zeynep Tarih : 2014-06-07 22:31:56

    o sondaki bir dizinin fragmanı verilmiş ya o dizinin adını bilen varsa lütfen söyleyebilir mi acaba? Admin cevap: Dizinin adı "The Goddess of Fire Jeongi" http://www.asyafanatikleri.com/kategori/the-goddess-of-fire-jeongi

  • Yazan : ceylin yonca Tarih : 2014-05-30 23:54:57

    bence çoooook güzel herkese tavsiye ederim

  • Yazan : mervenur Tarih : 2014-05-19 18:21:53

    ağlaya ağlaya gözlerimde yaş kalmadı hayatımda bir dizi için bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum gözlerim ağlamaktan kızardı resmen

  • Yazan : ..123 Tarih : 2014-05-09 12:04:55

    Yisabel - My Eden.. Wol Ryung'un şarkısı!

  • Yazan : Esma Binnur Tarih : 2014-04-29 20:19:14

    Ağlamaktan gözlerim şişti, çoook güzel yaa of her sahnesi ayrı heyecanlıı

  • Yazan : damlanur Tarih : 2014-04-26 22:10:29

    Bu dizi gerçekten çook güzeldi.Wol ryung da gerçekren yakışıklı,cha kang chi nin bakışlarına ölüyorum

  • Yazan : Bar süzür Tarih : 2014-04-20 22:21:10

    Bence bu dizideki her. Şey süper.

  • Yazan : kore.h. Tarih : 2014-03-14 15:03:26

    bu bölüm aglattı tek cok güzel bölümdü cok heycanlı gidiyor ya meraktan catlıcam

  • Yazan : dilo Tarih : 2014-03-13 16:01:24

    wol ryung karısı ölmezdi oğlular mutlu olsadı

  • Yazan : nurongam Tarih : 2014-03-12 20:05:41

    KIYAMAM WOL RYUNG "SENDEN ASLA NEFRET ETMEDİM, SADECE SENİ ÇOK ÖZLEDİM" KADININ YAPTIĞI ONCA ŞEYDEN SONRA, ONU 1000 YILLIK Bİ ŞEYTANA DÖNÜŞMESİNE VE AŞKINA İHANET ETMESİNE RAĞMEN HALA ONU SEVDİĞİNİ SÖYLEMESİ AHHHH WOL RYUNG SENİN AŞKIN UZUN Bİ SÜRE SONRA Bİ DİZİDE AĞLAMAMA NEDEN OLDU WOL RYUNG IM BENİMMMMM BİR AN ÖNCE EMERGENCY MAN AND WOMAN DİZİSİ BİTSEDE İZLESEM YAKIŞIKLI CANAVARIM BENİM SARANGHEYO

  • Yazan : gizemli Tarih : 2014-03-11 16:07:27

    wool ryung için bile bu dizi izlenir adam çok yakışıklı

  • Yazan : Jang Geun Suk bir tanem Tarih : 2014-03-05 16:24:03

    Ya oglunun vuruldugunu gorunce nasil bakdi yaaa Ben genelde diziyi basrol aktorleri icin izlerim ama burda Wool Ryung icin izledim Cunku diziye basladigimda basrolun Wool Ryung oldugunu sandim ve de oyunculuguna hayran kaldim Cok yakisikli aktor Bir de bakiyorum da cogu kisi Wool Ryung icin izliyor Tabi adam karizma olunca Bakdilar Wool Ryung gelmezse dizi bitecek geri getirdiler Iyiki de getirmisler Ben bu vurulma sahnesini boyle isterdim:Kang Chi babasinin onune geciyor ve oklar ona saplaniyor..Babasi once anlamiyor ama Kang Chi yere duserken babasinin gozlerine bakiyor ve gozunden bir damla yas dusuyor..Annesi de "Oglum!" diye ciglik atiyor..Wool Ryung(Kang Chi'nin babasi)oglunu o halde gorunce o an sanki kalbine ok saplaniyor ve gozlerinden yaslar akmaya basliyor..Yuzunu askerlere tutuyor ve "Geberticem hepiniziii "diyor ve askerlerin ustune yuruyup onlari olduruyor..Sonra oglunun yanina gelip kendi kanini oglunun yarasinin ustune dokup(Bir bolumde Kang Chi birini oyle iyilestirmisdi)yarasini sariyor..Iste benim senaryom Nasil?Iyi mi? Bir de Wool Ryung'un dizi ve filmlerini onerirmisiniz bana

  • Yazan : Jang Geun Suk bir tane Tarih : 2014-03-05 15:31:17

    Abi Wool Ryuunga yazik ya Abi ben asik oldum Wool Ryunga asik oldum beeeeeeeeeeen Yani bu haline asik oldum Cunku bayaaaaaa yakisikli ve de karizmatik..Ben genelde vampir ya da yaratiklara asik olurum da(Tabi yaratik da olsa karizma olmali Bakin Wool Ryung benim Kimseye vermem Ha bir de bakiyorum da Wool Ryung bas rolden daha cok sevilmis Tabi ben de seviyorum Baktilar 2 bolumden sonra Wool Ryung gelmesse dizi biticek geri getirmisler Iyiki de gelmis Tesekkurler Asya fanatikleri Ha bir de Wool Ryung'un(yani Kang Chi;nin babasi)oynadigi baska diziler onerirmisiniz bana ?Cunku asik oldum ona ve de tum dizilerini ve filmlerini izlemek istiyorum

  • Yazan : Jang Geun Suk bir tanem Tarih : 2014-03-05 14:58:20

    03:16-da Wol Ryung'un yuzune baksaniza Abi aglamaktan gozlerim cikdi,basim catladi resmen ya Nolur babasi olmesin Cunki diziyi ilk baslardan itibaren Wol Ryung icin izliyordum Wol Ryung olurse ben de olurum

  • Yazan : zek Tarih : 2014-02-24 22:46:37

    Ağlamanın dibindeyim.

  • Yazan : koreanyaren Tarih : 2014-02-07 22:43:23

    Hiç ağlamayan ben ilk bunda ağladım yok böyle bir şey yaa.yalnız bu diziye geç başladığım için çok üzülüyorum.umarım sonu güzel olur

  • Yazan : bir wol ryung sevdalisi tea yang ^^ Tarih : 2014-02-06 23:08:40

    Bu wol ryung varya adamin her goz damlasi benimkiyle birleşti kendimi bi an o aşkın parcasi hissettim bölümu izledm uzernden 2 saat kadar gecti ama wol ryung a bisey olucak die izleyemiyorm kalbim sıkılıyor :/

  • Yazan : korecan Tarih : 2014-01-12 17:01:49

    ay kadının wol ryung diye bağırışı :/// Suzy çok datlukk

  • Yazan : nagehan Tarih : 2014-01-10 16:13:20

    Su filmde en saf ve masum olan şeytana donen adam di ölmedigine ve seytan olmaktan kurtulduguna cok sevindik.

  • Yazan : koreafan Tarih : 2014-01-01 02:06:47

    Isteeee buduuur... Bende sarkiyi bi ben seviyorum sandim arkadaslar: YISABEL MY EDEN Sarki müthis, üstüne yok... Cok güzel bi ses...

  • Yazan : Emayn Tarih : 2013-12-31 17:40:04

    Kübrayı katılıyorum 2.part 08:20 de çalan parçanın adını var mı admin biliyorsan söyler misin?

  • Yazan : Nika Tarih : 2013-12-16 19:11:05

    Cooook güzel bir dizi. Resmen bayıldım. Bu bölüm senaristler baya ağlatdı bizi. Wol ryung ah ah. Nasılda güzel oynadı rolünü. Muhteşemdi

  • Yazan : kübra Tarih : 2013-12-12 10:25:45

    Ya Seo Hwa ile Wol Ryung Yüzyil Haninda karsilasti yaa ordaki sarkinin adi ne

  • Yazan : Lee Minho'cu Tarih : 2013-11-23 22:05:43

    Wol Ryung'um hep mutsuz..:((

  • Yazan : belgin Tarih : 2013-10-06 00:32:16

    wol ryung u bir türlü mutlu göremedik...çok yakışıklı...

  • Yazan : Eylem Tarih : 2013-09-15 22:01:20

    LuLu eğer dizinin ikinci bölümünü izlemişsen orda kendini öldürme amacı yok elbette ölüceğini biliyor ama Wol Ryung'u eski haline getirmek için yoksa yaşasada birlikte olamazlardı.

  • Yazan : LuLu Tarih : 2013-09-11 00:46:35

    Herkesin ağlamasına karşın Seo Hwa kendini bıçaklayınca kahkaha attım resmen ve hiç etkilenmedim. Bu ne ya? Niye herkes kendini öldürme çabasında salak kadın ölünce noldu Wol Ryung a daha ne kadar acı çektirceksin

  • Yazan : bedisss Tarih : 2013-08-26 21:48:12

    senden nefret etmedim.Sadece seni çok özledim.Seni suçlamıyordum.Sadece seni çok seviyordum..Wol ryung bir kez daha aşık ettin kendine..seni pis yakışıklı şey :( 2.bölümde ağlattığınız yetmedi bide bu bölümde ağlattınız oh içiniz rahattır umarım..senarist wol ryung için pekte iyi son yazmamıştır bence o kadar kişiyi öldürdü sonuçta off hemen diğer bölümü izlemeliyim ..

  • Yazan : menekse Tarih : 2013-08-24 02:43:27

    ah su anda kendime inanamiyorum asla aglamam dedim ama agladim ya keske seo Hwa olmeseyde cok daha iyi olurdu :( :( umarim kang Chi ve yeo Wol kavusur da bari bir sey iyi biter

  • Yazan : merve ok Tarih : 2013-08-21 20:59:16

    ya seo Hwa ölmeseydi keşke:(

  • Yazan : sAkUrA Tarih : 2013-08-20 09:51:13

    Tamam,sonunda başardın senarist bey,beni de ağlattın.Seo Hwa ve Wol Ryung beni ağlattınız.Çok üzüldüm be ama demiştim,birileri ölecek.Bunlar adam öldürmeden biziyi final yapmıyor. Ama şimdi n'olucak? Kang Chi,cidden Yeo Wol'u bırakacak mı?

  • Yazan : Anonim Tarih : 2013-08-10 22:45:32

    Harika ötesi

  • Yazan : buse Tarih : 2013-08-05 16:00:46

    bu ne yaa yeter ama şu adamı biri öldürsün yaaaa 3

  • Yazan : geunsuk Tarih : 2013-07-31 23:44:26

    allahım yarabbim bu nasıl bir bölümdü ağlamaktan gözlerim şişti seo hwa nın öldüğü sahneyi iki kere izledim ikisinde de ağladım yhaa wol ryung ve seo hwa nın aşkı kang chi ile yeo wool ün aşkından daha güzeldi benim için :(

  • Yazan : BaeSeoMi Tarih : 2013-07-22 01:23:23

    yine mükemmel bir bölümdü.Nasıl ağladım ya...Kang Chi nin yüzü bi gülse artık :( mükemmel bir dizi aşkı çok güzel işlemiş senarist..Wol Ryung ne zaman üzülse veya aglasa yüreğim parcalanıyor.Çok derin bir aşk...''Senden nefret etmedim.Sadece seni çok özledim.Seni suçlamıyordum.Sadece seni çok seviyordum.''Ahh nasıl sözlerdi öyle.Yüreği acıatacak türden.Sanırım bu sözleri hiç unutamayacagım.

  • Yazan : zeyshin Tarih : 2013-07-19 07:45:51

    bune yaaaa nebiçim ağladım resmen salya sümük gittim yaaa bu bölümü 3 kez izledim üçündede hüngür hüngür ağladım ben böyle bi aşk görmedim izledğim filmlerdeki aşklardan çok benzersizdi wol ryung adamım süper rol yapıyosun resmen helal olsun ya ilk defa bi dizide bu kadar ağladım helal olsun valla

  • Yazan : mryem Tarih : 2013-07-19 05:55:50

    wol ryungla seo hwa öldürdü beni ya boğazım düğümlendi yemin ederim muhteşem bi bölümdü hep buluşmalarını bekledim beklediğim gibide oldu daha güzel olabilirdi tabi... ahh şu cani adamın gebericeği sahneyi dört gözle bekliyorum !..

  • Yazan : buket Tarih : 2013-06-28 00:01:37

    wol ryung ve seo hwa'nın aşkı nasıl daha çok destekleniyor anlamadım. seo hwa kendisine iyilikten başka bir şey yapmamış adamı gidip babasını öldüren, kardeşini öldüren adama ihbar etti.Ailesini darmadağın eden adamı, canavar diye melek gibi olan wol ryung'a tercih ett. Ama kang chi ve yeo wool öyle mi ya. Yeo Wool canavar olduğunu öğrendiğinde bile bir saniye soğumadı kang chi'den. Hep yanında hep destekçisi. Bu ikisinin aşkı masal gibi.

  • Yazan : ecem Tarih : 2013-06-20 20:06:14

    Hiç bir dizide bu kadar çok ağlamamışdım,dizidekilerden daha çok ağladım ) bır an once 22.bölüm gelse de ızlesek..

  • Yazan : swetty98 Tarih : 2013-06-20 14:46:52

    Bu ne ya bir kezde olsun kang chinin gülen yüzünü görelim:-(bu bölümde çok dramatikti...

  • Yazan : süreyya yanar Tarih : 2013-06-19 23:05:13

    çok duygusal bir bölümdü.bundan sonraki bölümde anne ve baba için gerçek kavuşma olacak gibi.[ orijinalinden gördüğüm kadarıyla]çocuk için geç buldum çabuk kaybettim olduğu için daha zor olacak.nbu dizide oyuncular hakkını vermiş dizinin. ben de zevkle izlememizi sağlayan başta çevirmenimiz olmak üzere bütün arkadaşlara helal olsun elinize sağlık diyorum.

  • Yazan : ^Henecia^ Tarih : 2013-06-19 22:47:54

    cidden söyledğnz kadar var arkadaşlar....:( tmm kang chi ve yeo wol'a üzüldm haçimen wol ryung ve seo hwa'nın aşkı bni çok üzdü...:'( nağlamaktan öldm diyeblrm zaten duygusal bi yapım var cidden kötü oldm... senaristi tebrik ediyorum...

  • Yazan : şeyma Tarih : 2013-06-19 17:47:45

    Bu nasıl bölümdü böyle yaaa yine birleşemediler...Wol ryung ve seo hwa nın aşkı beni daha çok çekmişti ama onlarda bi türlü birleşemediler...

  • Yazan : Min Lee Tarih : 2013-06-19 15:49:08

    BANA BAKIN! BEN TAM 20 BOLUM BUNLARIN KAVUŞMASINI BEKLEDİM BEN!! 2. BOLUMDE AYIRDILAR 20 BOLUM SONRA BULUŞTULAR SONRA OLANA BAK... OLMUYO BÖYLE! SÖYLEYİN SU SENARİSTE YA ISI BIRAKASIN YADA BASTAN DUZENLESİN :/ BEN KANG CHİ VE YEO WOOL'un ASKINI GÖZ ARDI ETTİM... TEK DÜŞÜNDÜĞÜM WOL RYUNG VE SEO HWA'nin KAVUSMASİYDİ OLANA BAK! ATAR YAPTIM ABİ LAN! :''((((((( hep saçma seyler olur dizilerde. İlk defa sacmalamalarini istiyorum . Askın gücü falan olmamı abi yiaaa :(( Sacmalayin iste! Hep yaptığınız şey :/

  • Yazan : ceynom Tarih : 2013-06-19 14:25:32

    öküz gibi ağladım çokkk duygusaldı kang chi ile yeo wool aşkından çok ben onları destekliyordum hele wol ryung in sözü hani diyorya ben sana kızmadım sadece seni çok sevdim ve çok özledim Allahım yaaa çok duygusaldı normalde hiç ağlamam ama cidden helal olsun ya bu arada wol ryung ın eski halne dönmesi iyyi oldu

  • Yazan : derya Tarih : 2013-06-19 14:15:36

    harika bir bölüm dü ağlamaktan doğru dürüst çevirisini bile okuyamadım İNŞALLAH annesi ölmez ya 4 dü ailece hep beraber mutlu olurlar umarım annesini öldürmaezsiniz yöentmenim :( admin herşey için teşekürederim ya sen süpersin sarane

  • Yazan : MİNOZ Tarih : 2013-06-19 09:51:03

    Yisabel - My Eden

  • Yazan : ELİF Tarih : 2013-06-19 06:30:43

    39.29 da çalan şarkının ismi ne bilen vasa lütfen söylesin

  • Yazan : MİNOZ Tarih : 2013-06-18 22:33:30

    Hıçkırıklarımı tutamadım :'(.Kadının ölmesi iyi oldu bence yoksa aşkları tamamlanamazdı. Bu arada 24.bölüm son.

  • Yazan : filiz Tarih : 2013-06-18 22:18:33

    inanamıyorum ya siz harikasınız çeviriyi yarın bekliyordum yinede bir bakayım dedim çeviri gelmiş çok mutlu oldum çok teşekkürler

  • Yazan : sedef Tarih : 2013-06-18 21:58:08

    Hayır ya seo hwa ölmemeliydi mutlu olsalardı . off hıçkıra hıçkıra ağladım böyle olmamalıydı wol ryung agladıkca bende tutamadım kendimi. beraber yasasalardı bundan sonra of off hiç beklemiyodum böyle olmasını ya kang chi içinde üzüldüm :'(

  • Yazan : Suzy Tarih : 2013-06-18 21:53:36

    25.bölüm son bölüm

  • Yazan : filiz Tarih : 2013-06-18 21:36:41

    Dizininin tanıtımında bölüm sayısı 24 yazıyor ordan biliyorum canım nBu sitede 1.bölümün üstünde Gu family book 2013 tanıtım izle yazıyor orada dizinin konusundan,kaç bölüm olduğundan bahsediyor.

  • Yazan : kang chi Tarih : 2013-06-18 20:14:16

    guzel filimmiş keşke uzatsalardı 100 kadar felan bitti ne uzuluyorum elinize sağlık

  • Yazan : wol yrung Tarih : 2013-06-18 20:04:55

    filiz kim dedi son diye hangi yerden oğrendin,

  • Yazan : Leyla K. Tarih : 2013-06-18 19:44:22

    Türkçe altyazı ne zaman gelicek acaba,şimdiden teşekkürler

  • Yazan : filiz Tarih : 2013-06-18 14:31:25

    21.bölüm son değil.Toplamda 24 bölüm haftaya salı günü son bölümü olacak

  • Yazan : FatmA Tarih : 2013-06-18 10:09:06

    yineçok güzeldi ya wol ryung seo hwa nın saıldığı yerde göz yaşlarım aktı gitti :( :( :( :( o derece ölmeseydi mutlu bittseydi keşke yaa ama alt yzısız pek anlamdım alt yazısı çabuk gelsin lütfen:(

  • Yazan : hasta Tarih : 2013-06-18 02:47:25

    21 sonmu baska bolum yokmu?

  • Yazan : deniz Tarih : 2013-06-18 02:13:42

    çok güzel bir bölümdü bu dizinin bitmesini hiç istemiyorum seo hwa ölmeseydi keşke wol ryung ağladığında içim parçalandı orda bende ağladım seni seviyorum wolryung...

  • Yazan : filiz Tarih : 2013-06-18 00:18:30

    Her bölümünü merakla bekledim hiç kaçırmadan izledim haftaya bitiyor.Yinede üzülmüyorum çünkü yerinde zamanında bitiyor.Bizim diziler gibi uzatıp saçmalamıyorlar finalde inşallah çok güzel olur

  • Yazan : filiz Tarih : 2013-06-18 00:12:37

    Seo hwa nın ölümüne çok üzüldüm ama aslında birinden birinin öleceği belliydi.nseo hwa ve wol ryung geri gelmişti ama yinede her şey güllük gülistanlık olamazdı bence.Çok güzel bir dizi ya bu bölümde muhteşemdi nçok kore dizisi izledim ama hiç biri beni bu kadar sarmadı.Bütün kore dizileri güzel ama bu daha da güzel Çok teşekkürler

  • Yazan : Fanatik Tarih : 2013-06-17 21:59:14

    çok güzel bir bölümdü çok ağladım ya seo hwa'ın kendini öldürmesi falan keşke dizi daha uzun olsaydı bitecek olması beni çok üzüyor ya :(

  • Yazan : Fatma Tarih : 2013-06-17 20:55:55

    Off ne olursa olsun annesi olmemeliydi, icim parcalandi offff bir mucize olup geri donse super olurdu yaa ben wol ryung ve seo hwa askini daha cok seviyorum kang chi ve yeo wool askindan. SEO WHAA OFff :(

  • Yazan : Nurşen Tarih : 2013-06-17 20:46:28

    Bu filme bayılıyorum. Yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum. Karakterler de güzel seçilmiş. Lee Seung gi, Bae Suzy, Choi Jin Hyuk özellikle izlemekten keyif alıyorum.

  • Yazan : Burcu Tarih : 2013-06-17 19:49:20

    seo hwanın öldüğü sahne en acıklı sahneydi ağlaya ağlaya öldüm :(((( hele ki wol-rung un ağlaması beni bitrdi :( neyseki artık şeytan değil oğluyla mutlu yaşar...

  • Yazan : ezez Tarih : 2013-06-17 19:38:06

    çok çok güzeldi

  • Yazan : ELİF Tarih : 2013-06-17 17:33:38

    annesinin ölmesi iyi oldu onun yüzündenden wol-ryung 1000 yılık bır şeytan olmuştu. babasıyla mutlu yaşar artık

  • Yazan : reyhan Tarih : 2013-06-17 17:25:12

    Spoiler !! yaaaa annesi ölüyormuş aşk olsun yani mutlu sonla bitmezse film ağlarımmm

  • Yazan : reyhan Tarih : 2013-06-17 17:06:26

    lütfen biran önce türkçesi gelsinnn ne olur çok merak ediyorummm emeklerinizden dolayı çok sağolun

  • Yazan : prenses Tarih : 2013-06-17 17:05:48

    spoiler !! pislük adam silahla wolyonu vurdu.. ama adama bişey oldumu şimdi ay çatlıycam valla.. ama adam insana mı döndü sanki

  • Yazan : hadise Tarih : 2013-06-17 16:54:18

    Harikasınız ya hemde canlı yayın becerikli adminin eline sağlık