Asyafanatikleri toplam 740 Kategori ve 13785 dizi film bulunuyor.

32185 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Inspiring Generation > Inspiring Generation 2.Bölüm İzle

Açıklama :

Age of Feelings / Generation of Youth / Inspiring Age 2.Bölüm

Eklenme Tarihi :

2014-01-16 17:03:27

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : meryemşeyma Tarih : 2014-06-18 13:46:29

    Kuşlar ben su an 2 dizi izliyom 1 ncisi doktor stranger 2 nciside bu her 2 dizideki başrollerde çok yasikli ayrıca neden boyle biseyyazdim diye soracaksaniz bayan başroller ayni çünkü 2 dizide de çok güzel rol yapiyor ayrıca doktor stranger mutlaka izleyin city hunteri izlediyseniz bunu da izleyin çünkü city hunterden adamlar oynuyor

  • Yazan : begüm Tarih : 2014-02-04 15:53:22

    burda kim so eun oynuyomu acaba ?

  • Yazan : Tansu Tarih : 2014-01-27 19:03:58

    Sonunda diğer bölümde Gaya'nın büyümüş halini görebileceğim.. Gaya'nın dövüş tarzını ve giyinişini merak ediyorum ben.. Neyse bu bölümde harikaydı inşallah her zaman yaptıkları gibi saçma şekilde bitirmezler çünkü çok kaliteli çekim sahneleri ve senaryo olmuş bence.. Şimdi çetwyede katıldılar ve Gaya ile aynı yerde çalışıyorlarmış :0 Kendini ispatlamak için yani Dobinori için daha girer girermez bu kadar erkenden köprüden atlamasïnı beklemiyordum ama ana kahramanında dikkat çekici bi yanının olması gerekir sonuçta bi özelliği var ki O'nu alsı çeteye adam dimi yani? O Japon adam o nasıl bi dövüştü öyle ya? °_° Acaba ilerki bölümlerde Gaya VS Jung Tae gibi bi durum olacak mı? Intikam alacak kız sonuçta ve bunların çetesininde alakası varsa dövüşecek kişi belli değil mi zaten? Neyse daha bölümlerin başındayız ben taaa nereden bahsediyorum neyse bu bölüm içinAsyaFanatikleeine ve Admine teşekkürler (: Yorum yapan arkadaşlarada teşekkürler (: Çevirmenlerimizin de ellerine sağlık(:

  • Yazan : *heart* Tarih : 2014-01-25 23:11:36

    yaaa .. dizi 2.bölümde coştu yani izlemekten daha da keyif almaya başladım... işte budurrr

  • Yazan : Gaya Tarih : 2014-01-24 23:42:48

    dizi süper tek kelimeyle muhteşem... Çocuktaki cesarete hayran kaldım kardeşim onun delisi oldu sabah akşam netten araştırıyor umarım dizi bizi hayal kırıklığına uğratmaz !!!

  • Yazan : selda Tarih : 2014-01-24 17:25:12

    güzel bir dizi ama çok fazla şiddet içeriyor. içim acıyarak seyrediyor kim hyun joong un dizisi diye izliyorum yoksa bu kadar şiddet sahneli bir dizi seyredemem

  • Yazan : hatice demirden Tarih : 2014-01-24 17:24:06

    kım hyun joong cok tatlı yerım ben onu

  • Yazan : Açelya Tarih : 2014-01-21 17:34:52

    Dizi çok güzel. Jung Tae ve Gaya aşkını şimdiden çok sevdim ilginç bir çift olAcaklar. ))

  • Yazan : Triple'S tuçç Tarih : 2014-01-21 10:23:42

    onca dizi izledim ilk defa KHJ için bir dönem dizisi izliyorum ^_^ gayet başarılı gidiyor şuanda ;) kaliteli bir yapım olduğunu kimse inkar edemez.

  • Yazan : Adile Tarih : 2014-01-20 23:31:47

    Oha ohaaa ohaaaaaaaaaaaa nasıl bittiiiiiii ohaaaaaaaaa nasıl beklicem beeeeeeennnnn ohaaaaaaaa bu çocuk bitirdi beni. Benim. Yaşına rağmen bu yetenek? Bu tatlılık? Bu oyunculuk? Nasıl olabilir. Harika yaa bu çocuk bütün dizilerde böyleydi hep hayran bıraktı beni kendine. Nasıl beklicem ? Bu arada asyafanatiklerine teşekkürler ⌒.⌒

  • Yazan : Gulay Tarih : 2014-01-20 19:25:53

    @Semra o cocuk jung tae nin cocuklugunu oynuyor. Anladigim kadari ile her seyin nerden basladigini bilmemiz icin. birde bence biz bu cocugu dizi boyunca gorecez.

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-20 19:10:15

    Meraba @semra KHJ oppa gecmisi hatirladi,iki bolum genc bir cocuk oynadi 3. Bolumde oppa geliyor konusu zamanla oturacak izlemeye devam et fighthing!!!

  • Yazan : semra Tarih : 2014-01-20 18:44:34

    ben bu diziyi anlamadım ya kim hyun oppanın rolünü iki kişi mi oynuyor bi o çocuk bi oppamız anlamadım ya . bana anlatırmısınız bi

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-20 13:57:39

    Gulaycigim tekrar gecmis olsun (evdekilerede sanada canim) sen herseyi yoluna koy biz burdayiz seni bekleriz ama arayi cok acma ozleriz tamammi dizi guzel izlemek istersen komik annemde hala hastanede gidip geliyorum iyi ama bugun yarin cikar bende pek bakamiyorum dizilere buyuzden canimiz sagolsun adminiz sagolsun onemli degil nasil olsa site bizim ne zaman olursa bakariz dimi sarangheeeeeeeee

  • Yazan : Gulay Tarih : 2014-01-20 13:40:14

    dizinin konusu cekmemis yanlis anlasilma olmasin

  • Yazan : Gulay Tarih : 2014-01-20 07:44:16

    Melikecim evet o diziyi biliyorum ama bakmak hic icimden gelmiyor, nedense hic konusu cekmemis. ben artik iyiyim, evimizde her kes arka arkaya hastalandi onlarada bakmaliyam bu yuzden bu aralar yok gibiyem yorumlarim gec gelse benden incinme tatam? annen nasil? Admincim sanada kecmis olsun cabucak iyiles senbize cok lazimsin

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-20 06:16:19

    SuPeRYoRuMum beni birtek sen anlarsin ah ahhhh oppa bigelsede yuzunu bir gorsem artik diyorum 50 yil az gelir bana biz onu 100 yapalim en iyisi ama kiskanma konusunda yuz yil dayanirmiyim.bilmiyorim oppa cok kotusun bu bana yapilirmi yaaaaaa olsun sigortasi vepatenti bana ait sarangheeeee oppa sarangheeee SuPeRYORuM

  • Yazan : muguze Tarih : 2014-01-19 17:14:12

    Arkadaşlar sin kim hyun joonga benzettinizmi bn pk bnztemedm ?

  • Yazan : SuPeRYoRuM Tarih : 2014-01-19 16:16:48

    Melikecim KHJ bi tam tamiyla gorunsunde seni kiskanclik sinirlerine sokucam...haha. Devir deyiwdi mi ne arkadawin seni bi wey olmamiw henuz kiskadiriyor....( waka, waka) Ama sen nasil dayanacaksin JT Ok Ryunu opende...iyisi sen orasini erteleyerek izlersin...( waka, waka) Bak sen KHJ yereye gitsen, nede etse o senin ya,sana sigortasiyla bi yerde teslim ediyoruz... 50 yil...

  • Yazan : melike Tarih : 2014-01-19 16:07:04

    gülaycığım Leat's eat 8. bölümünde (bu diziyi biliyorsun dimi) yorumlaşan arkadaşlar bir konu hakkında tartışırken adminde yorum yazmak zorunda kalmış (bakabilirsin) o yorumunda serumla ayakta olduğunu söylemiş ordan biliyorum admincim bu sayede tekrar geçmiş olsun gülay sen nasıl oldun canım daha iyimisin dikkat et kendine olurmu bu ara herkes hasta yaaaaa

  • Yazan : ebruhyunjoong Tarih : 2014-01-19 16:06:05

    Sonu çok heyecanlıydı. İzlerken yerimde duramadım. Fragmanda Kim Hyun Jong'umu gördüm. Umarım 3. veya 4. bölümde büyürler. Küçük Shin Jung Tae gerçekten çok başarılı ve çok da yakışıklı

  • Yazan : melike Tarih : 2014-01-19 15:06:05

    Gülay oppam gelsin bak dizi o zaman daha süper ötesi olcak 3. bölümde geliyor oleeeeeeeey

  • Yazan : Gulay Tarih : 2014-01-19 15:02:14

    Melikecim senden korkulur valla. admini hasta oldugunu nerden biliyorsun?

  • Yazan : Gulay Tarih : 2014-01-19 14:08:53

    nihayetinde bende baka bildim ve begendim. ilk once kalitesi cok iyi olmus. giysiler, mekanlar, oyuncular tarzlari 30lari animsatiyor. bir tek yerlerin isimleri beni castirdi. KHJ geldikte ise oyunculugu tam olarak goremedik ama onun cocuk rolu oyuncusu cok basarili olmus.

  • Yazan : mmeltem Tarih : 2014-01-19 13:02:04

    Ya bu kim hyung joong'un küçüklüğü mü ?? Hiç benzemiyor kim'e çok değişik xd admin cvp yazarmsn ??

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-19 01:12:43

    Yihuuuuuu oppam geliyoooooooo (3.bolumde) cok bekledim ama olsun haftaya hasretlik bitiyor jung tae oppam naptin sen yaaaaa nerelere kimlere bulastin bunlar seni bir lokmada yutar cok acimasizlar bir bulastimi rahat birakmazlar adami kiyamam sana yaaaaa bu ne bicim felsefedir "yasamak icin öldür" dogru duzgun bir adam bile yokki 3. Bolumde gercek konu basliyor sanirim gayada intikam icin yasiyor oppam babasi gaya annesi icin intikam alcak (aramizda kalsin oppa gelecek bolumde gayayi opuyor hihi) son kare adrenalin doluydu neyapacak diye merak ederken kendini kopruden atti valla admincim hasta halinle bu bolumu koymussun yuz kere bin kere tesekkurler lutlen kendine dikkat et sarangheeeeeee

  • Yazan : korecsnııım Tarih : 2014-01-19 00:38:54

    Süpeeeeeeeeeeeeeeeeeer ..süperrrrrr ötesi bişi olmuş bayıldıım KHJ ilk oppama yakışır bir sèkilde gelmiş saçlarını kestirsrde yine çok srbimli ve karizmatik

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-18 23:56:57

    XETI bende meraktan ölüyorum ogrenen olursa hemen yazin lütleeeeeeen

  • Yazan : XETI Tarih : 2014-01-18 22:11:28

    DIZININ KOREDEKI REYTINGINDEN BILGISI OLAN VARMI?

  • Yazan : KhjOnew Tarih : 2014-01-18 21:26:17

    Çok heycanlı bi yerde bitti yaa sanırım 4.bölüm de oppamin zamanina gecer.oppama playful kissten beri aşıgim ilk oppamdir yeri cok ayridir bende korecan olmami saglayan oppamdir ahh bigun görmekte nasip olur insallah.adminlerim haftaya ceviri umarim daha erken gelir şimdiden fighting ;)

  • Yazan : omooo Tarih : 2014-01-18 20:25:57

    kyjunu sevememiştim diğer dizilerinde.ama bu dizide bakışları sert oluşu falan süper bayıldım bu haline.bu arada pongh chanın karizması on numara yaa

  • Yazan : kübra Tarih : 2014-01-18 19:38:32

    çok güzel bir dizi heirsten sonra bu dizi de çok güzel geldi diğer bölümlerini özellikle çevirilerini sabırsızlıkla bekliyoruz emeği geçenlere teşekkürler

  • Yazan : fatma imre Tarih : 2014-01-18 19:06:23

    KHJ türkiyediki kore hayranı olan kızların aklına ilk gelen kişi MANSE KHJ

  • Yazan : SuPeRYoRuM Tarih : 2014-01-18 19:06:12

    Super bir dizi, olan ustu senaryo...olan ustu heyecanli. Olan ustu her weyi ile. Bu diziyi kaciranlar cok wey kaciriyor derim. Dizi deyilde film sanki. Bide dizide rolde olanlarin cogunun daniwik tonu , ses tonunu cok sevdim. JT ablasi hasta, parasida gitdi...onu kurtarmak adina her wey yapiyor. Bende olsam yapardim, son care bu olsaydi muhtamalen ederdim. Konu 1930 cu yildan gediyorsa imkanlarin dar oldugu zemane, bawka careler yok. Cocugu kinayamam. Bide babasizlik, annesizlik, ablasida hasta ...haline cok uzuldum. Ablasi ile konuwdugunda cok agladim. Belkide son caresi ceteye dahil olmakdi, bawka caresi yok ama yalniw yola gitdiyi belli. Gucunu, olan ustu yeteyini bowuna harciyor. Birde ben KHJ gencliyini oynayan cocugu cok sevdim. Onu oyunculugu, savawmasi rolunun hakkini tam veriyor. Bilmem bu dizi hangi tarzda gidicek ama, onu gimek isterim dizinin sonuna dek. Warkilarida cok guzel ya, bazilarinda Hind calarlari var. Her kese iyi seyirler . SAYQILAR

  • Yazan : fatma Tarih : 2014-01-18 17:18:31

    Superdi yaa biran icin dizi degilde film izliyorum sandım diger bölümlerde boyle guzel olur

  • Yazan : Nisa Tarih : 2014-01-18 17:04:29

    136 Serbetsin diyince benim aklıma direk "aa bu benim okul numaram" geldi. Bu arada dizi çok güzell

  • Yazan : betyyy Tarih : 2014-01-18 16:49:42

    mükemmel bir bölümdü bu dizi resmen ben bir başkaımm biye bağırıyoo vee tabiki hyun joong her ne kadar ilk bölümün ilk 10 dakikası görünsede oyunculuğunu geliştirmiş ve bşz heneciaları 3 yıl bekletmiş olsada buna değen bir dizi ile geri dönmüşş

  • Yazan : risa Tarih : 2014-01-18 16:17:42

    Kim Hyun Joong çoğu kızın ilk Koreli aşkı olma özelliğini taşıyor yakışıklı tatlı okul çocuğu imajından sonra biz fanları onu sert adam olarak görünce ... şaşırdık ama bu yeni değişik haline bayıldıkkkk !!! yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyoruz

  • Yazan : merymemona Tarih : 2014-01-18 14:59:34

    oo 3.bölümde geliyo oppa harika dizi

  • Yazan : Ada Tarih : 2014-01-18 14:51:56

    ohaaaa nasıl bitti ya

  • Yazan : Dilara Tarih : 2014-01-18 14:07:06

    Yaa süperdi bu bölüm. Şimdiden 3. bölümünü bekliyorum. KHJ bu bölümde yoktu ama konu oldukça sürükleyici. Teşekkürlerr asyafanatikleri.com

  • Yazan : Betül Tarih : 2014-01-18 13:47:55

    Kim hyun joong bu bölümde pek yok. . 3 bölümden itibaren onu görucez .. Çekimler oyuncular harika .. Koreli ler için olağanüstü bir konu malum hep okul vs.. dizi konuları ..

  • Yazan : Fatma Tarih : 2014-01-18 12:47:53

    ben KHJ sayesinde Kore hayranı oldum onu çok ama çok seviyorum ve kendimden utanıyorum çünkü fotoğrafını gördüğümde beğenmemiştim ama dizisini izleyince hayranı oldum hatta yurttaki çoğu arkadaşımı hayranı yaptım onu çoooook seviyorum ilk izlediğim dizisi playful kissti hep onu izliyodum sonra KHJ nin başka oynadığı dizi var mı diye baktım ve BOF u buldum aslında KHJnin olmadığı diziler izlemek istemiyodum ama artık çoğu dizilerini biliyorum ve KHJ ye aşığım inşallah bu dizinin devamıda güzel olur konu güzel olmasa bile ben KHJ için izlerim çünkü onu görmek tüm sıkıntımı gideriyor saranghae KHJ saranghae KOREA

  • Yazan : fatma imre Tarih : 2014-01-18 12:30:07

    bu dizi süper ya

  • Yazan : kim ha ni Tarih : 2014-01-18 12:24:24

    sssssuuuuuuuuupppppppppppeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr ama oppam gelsin artik ha bir de bu drama dizi degil aynen film tadinda yani muthis ama ceviri cok gec geliyor ya tesekkurler tum cevirmenlere ve asyafanatikleri ekibine

  • Yazan : Sahra Tarih : 2014-01-18 12:07:43

    O fragman neydi öyle ya sanırım 3 ve 4 ün fragmanıydı. Çok güzeldi ! Bu dizi çok hoşuma gitti.

  • Yazan : elif Tarih : 2014-01-18 00:49:30

    şu anda küçüklükleri oynuyor ilerleyen bölümlerde büyürler

  • Yazan : fatma imre Tarih : 2014-01-17 22:34:34

    KHJ benim biricik oppam 1. bölümde onu çok az görsek de diziye bayıldım KHJ nin daha fazla göstereleceğini umuyorum ayrıca KHJ nin gençliğini oynayan çokcuk tıpatıp aynısı

  • Yazan : pınar Tarih : 2014-01-17 21:21:28

    eminimki çok güzel bir dizi olacak sabırsızlıkla bekliyoru.umarım biran önce çevirisi gelir.teşekürler

  • Yazan : SuPeRYoRuM Tarih : 2014-01-17 17:07:52

    Dizinin iki bolumunede bakdim. Benim icin bu bir dizi deyilde film. Her haliyle guzel. Umarim boylede devam edicek. iki bolum icerisinde biz KHJ dizi (1 ci bolumde) icerisinde 5 dakikalik gorduk , ama bu beni hic sikmadi...yani onu tabi kide gormek isterdim ama...onun gencliyini oynayan cocuk KHJ gun Jung Tea karakterini o kadar icdenlikle oynuyor ki, ha KHJ , ha o hic ayiramiyorum. JT ablasi hasta, onun icin durmadan caliwmasi, para biriktirmesi....amaliyat icin paranin catmamasi ki,bunu ben boyle duwunuyorum vede JT sesinin guzel olmasi( ablasinin kutarmak icin ) warkiliya baw vurmasi olaylari bawlatiyor. Dizide geyim, kuwak, yer cekimleri, her wey her anlamiylayla guzel. Tamda 1930 cu yil havasinda . Bide cevirili bakicaz iwte. Umarim her wey boyle guzel devam edisek. Tek istediyim KHJ dizi sonunda olmesin ya, aglamak istemiyorum. iyi seyirler. SAYQILAR

  • Yazan : aysen Tarih : 2014-01-17 14:14:26

    çocukluk hali ne kadar khj ye benziyor hele sanki gerçek çocukluğu

  • Yazan : culya.m Tarih : 2014-01-17 13:18:19

    heqiqeten guzel bir dizi baxmaga deyer.Evet gencligi

  • Yazan : ada Tarih : 2014-01-17 12:21:28

    bu kardesi ölen kım hyun jon degil dimi bastaki dövüsen oydu ama bu ona benzemiyo acaba gençligimi hem ilk bölümün basında cok sert hareketleri ama buralalrda cana yakın neyse yakında zaman at larlar

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-17 12:08:58

    Bu boulmum ceviriside bugun gelir diye umuyorum nu kafar gecikecehini hic tahmin etmemistim daha cabuk nekliyordum bizim cevirmenler degil de sanki problem ingilizce ceviri yapanlarda olsun me zaman olursa olsun yeterki gelsin oppa,i beklerim admin komao sayende izliyoruz

  • Yazan : aslı arslan Tarih : 2014-01-17 00:38:04

    çevirileri neye göre yapıyosunuz anlamdım..aynı gün yayınlanan man from the star ın çevrisi 5-6saat içinde yapılıyo.ama 2.bölüm olmasın rağmen bu diziye hala çeviri yapamadınız neden?

  • Yazan : hayran Tarih : 2014-01-16 23:17:03

    Bu oynayan kisi oppamizin gencligini oynuyo sanirimm öyle biliyorumm .. Adminin bilgisi varsa ona soralimm endogru bildi ondadir admincim bilginiz varMi .. bizim kim hyun jung oppamiz Nerede ??

  • Yazan : khj Tarih : 2014-01-16 20:09:02

    ya oppam yokkı

  • Yazan : Dilara Tarih : 2014-01-16 18:11:12

    Daha ilk bölümün alt yazılısını izlemedik ki :(

  • Yazan : fialkakhj Tarih : 2014-01-16 18:01:40

    bir anlik eski turk dizilerine benzetdim.Ya oppam nerde

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-16 17:15:02

    Admin beni kalpten öldurcen valla dayanmaz fazla benim kalp eline saglik sarangheeeeee bide alt yazi olsa lokum