Asyafanatikleri toplam 752 Kategori ve 14128 dizi film bulunuyor.

61856 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Tayvan Dizileri > Love Buffet > Love Buffet 1.Bölüm İzle

Açıklama :

Love Buffet 2010 Tayvan Online Dizi İzle
Türü: Romantik Komedi 
Bölüm Sayısı: 13 
Yapım Yılı: 2010 
 
Konusu:
Xiao Feng üniversitenin ilk yıldan itibaren canlı, çocukları seven bir kız. 
Kendi yaşamı yeni komşularının gelişiyle altüst olur: Yi Cheng ve Da Ye. 
 
"Aşk" ın tam anlamı nedir? Bunlardan üçü ile bir aşk üçgeni ilişkisi olan dostluk ve aile içerir. [alıntıdır] 
 
Çeviri: Nova
 
OYUNCULAR
 
Çevirmen Notu: Çevirinin yanında zamanlamasını da yaptığımdan hızlı gelmeyebilir.
Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. ^^

Eklenme Tarihi :

2013-02-14 10:17:57

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : derya gürsoy Tarih : 2014-09-12 00:51:56

    Arkadaşlar şöyle birşey var ben aaron oppanın dizilerini hep okul açılmasına az kala buluyorum bende bir sorun var amma anlamadım gitti bee izleyemiyorumda hepsini derin kederlere salıyorum kendimi birde bu sene teog var ya epeyce bittim annem hiç izletmez şimdi daha bitirmem gereken just you var buna daha yepyeni başladım 1.bölümdeyim fall in love dizisini izlemezsem merakımdan çatır çatır çatlarım valla ayyy iyicede ağzım sokak varoşlarına döndü bu aaron oppa yüzünden de haa bakın şu işe bana bir çare lütfen?

  • Yazan : Moonlight Tarih : 2014-08-12 13:25:51

    Ohaaa Aaron yan in baska bir dizisi dahaaaaaaaa Laan ben niye bunu simdi goruyorum kiii Yine Youtube sayesinde buldum Eee malum video Ama yeminle tesadufen oldu Belki de inanmayacaksiniz ama neyse Youtubedaki o video ilk once "Waking Love Up" sonra da "Love Buffet"i bulmama yardimci oldu Lan ben de diyordum abi bu cocuk bana cok tanidik geliyor kim acaba yaaa diye Su an kafama dank etti Aaron oldugu Sadece saci acik kahverengi oldugundan tanimamistim ama sesi falan tanidim sonunda Admin kesin beni sapik sanacak ama admin sapik degilim Belki de birazcik ama o da oppalari gordugumde

  • Yazan : feyza Tarih : 2014-06-07 04:24:39

    çok güzel ilk bölümden sardı tereddüt eden hemen başlasın ama ilk bölümden her şey çok çabuk gelişti gibi.

  • Yazan : şeyma sonay Tarih : 2014-05-12 13:04:13

    Cok guzel cok komik

  • Yazan : pelin Tarih : 2014-04-29 19:02:29

    Bu tayvan diziai aarona bayiliyorum ayrica

  • Yazan : başak Tarih : 2014-04-17 23:08:22

    ya ben playfullkiss izledim çok güzel ama bu kore dizileri hemen final oluyo anlamıyorum valla ben

  • Yazan : elif Tarih : 2014-04-15 21:59:25

    ohaaaa diyorum laaaa hayran olduğum iki kişide aynı dizide sonuna kadar izlemem lazımmm

  • Yazan : fatmanur Tarih : 2014-03-26 22:27:18

    allah aşkına kız o kafasındaki mandal gibi tokayla güzel gözüktüğünü mu sanıyor

  • Yazan : benn Tarih : 2014-03-25 02:25:38

    Tayvan dizisiiyse kesinlikle dizi bitince izlenmeli.cunku bölümler geç gelip.artık dikkatimi çeken tayvan dizilerinin isimlerini yazıp bitmesini bekliyorum.

  • Yazan : elisa Tarih : 2013-07-26 23:50:35

    yaaa dizinin bölümleri ne zaman çıkıcakk çok merak ediyorum çok uzun bir zaman oldu lütfen biraz çabuk sürekli bu siteye girip çıkıyorum belki yüklenmiştir diye ama yine değişen bişey yok

  • Yazan : şeyma başyigit Tarih : 2013-04-28 19:33:45

    diger bölümleri ne zaman çıkacak acaba ?

  • Yazan : Birgül Doğu Tarih : 2013-03-16 07:13:58

    devamı gelmeyecek mi acaba lütfen devam ettirin

  • Yazan : fatma Tarih : 2013-03-13 16:09:35

    devamı gelsin artık lütfen tek umudum sizsiniz nolluurrrrrrr...

  • Yazan : Nessie Tarih : 2013-03-06 23:54:49

    Admin sana yalvarıyorum Lütfen gelsin artık şu Tayvan'da finale gelmişlerdir şimdi kaç ay oldu ;'( siteye girip çıkacam diye yoruldum..

  • Yazan : mehtap Tarih : 2013-02-28 19:51:19

    ama bu kadarda olmaz yaaaaaaaaa....çok yavaşsınız

  • Yazan : Melis Tarih : 2013-02-26 20:47:41

    Çok güzelmiş 2. Bölümde gelse fragmanında güzele benziyordu 2. Bölüm

  • Yazan : ..... Tarih : 2013-02-26 15:24:50

    Lutfen ciksin artikk cevirisizde yukleye bilirsiniz:-(

  • Yazan : ADMİN Tarih : 2013-02-20 15:08:35

    Admin Cevap: Çevirmen dizinin 1. bölümünü çevirmiş bizde yayınladık yeni bölümler 3 ayda mı gelir 5 ayda mı gelir ne zaman gelir bilmiyoruz. Lütfen bu tür sorular sormayınız... Bu bize değil çevirmenine bağlı...

  • Yazan : ekismet Tarih : 2013-02-20 13:54:28

    Admin lütfen cevap ver.. Dizinin devamı gelecek mi :( :( Drunken to love you'da yarım kaldı zaten

  • Yazan : serap Tarih : 2013-02-19 23:53:05

    tayvan dizilerni izlemeyi seviyorum ama çok geç yükleniyor devamı gelmeden başlamayın arkadaşlar

  • Yazan : buse355 Tarih : 2013-02-19 19:50:24

    Admin yalvarıyorum yüklet ve çevirttir bu diziyi ne zaman oldu birinci bölümü izleyeli lütfen devamını getir dizinin nede olsa en iyi site bu

  • Yazan : DzB Tarih : 2013-02-19 09:04:39

    Admin yeni bölüm seneye gelirmi inş. ??;((

  • Yazan : ZnZ Tarih : 2013-02-18 22:57:04

    İlk defa bir Tayvan dizisi sevdim ama bu seferde diğer bölümler gelmiyo bi türlü!!!! Kaç hafta oldu Admin..;((

  • Yazan : Aleena Tarih : 2013-02-18 22:18:17

    Bu film harriikkaa aammaa diger bolumler yokk lutfenn yuklermisiniz baskaa yerden izleyemiyorum lutfenn

  • Yazan : impossiblesmile Tarih : 2013-02-16 12:44:23

    ne zaman gelicek diğer bölümler admin bilgi istiyoruz çabuk gelsin lütfen meraktan çatlıyorum ya burdaaaaa kaç defa izledim 1.bölümü dünden berii diğer bölümleride bekliyoruz şimdiden saolun ama devamı gelsin süper bi dizi 2010 yapımı ama diğer bölümlere ulaşılamıyor neden ? ............Admin cevap: neden açık Tayvan - Japon dizileri bulunmaz hint kumaşı gibi çevirmek isteyenler ise bir o kadar az....

  • Yazan : reyyan Tarih : 2013-02-16 10:38:43

    pardon tayvan dizisiymiş admin .............Admin cevap: dizi 2010 dizisi yani bitmiş bir dizi ama tayvan dizi çevirileri sıkıntılı oluyor bölümlerin yavaş gelmesi normal...

  • Yazan : gülbahar Tarih : 2013-02-16 04:38:19

    neden devamı yok bu dizi bence devam etmeli devamını buldum ama açılmıyor bana yardım edin meraktan ölüyorum lütfen ayarlayın

  • Yazan : mehtap Tarih : 2013-02-15 22:06:03

    admin diğer bölümleride en kısa zamnda eklermisiniz...lütfen..şimdiden teşekkürler

  • Yazan : merve Tarih : 2013-02-15 02:43:53

    Devamını bekliyorumm şimdiden teşekkürlerr

  • Yazan : ADMİN Tarih : 2013-02-14 18:09:12

    Çevirmen Notu: Çevirinin yanında zamanlamasını da yaptığımdan hızlı gelmeyebilir. Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. ^^...

  • Yazan : buse355 Tarih : 2013-02-14 17:36:03

    2010 dizisi olmasına rağmen hala dizinin devamı yok ve türkçe altyazılı değil lütfen bari siz koyun hızlıca size güveniyorum ))

  • Yazan : esma21 Tarih : 2013-02-14 13:50:20

    Eğlenceliydi, teşekkürler.Yeni bölümü merakla bekliyorum

  • Yazan : berranur Tarih : 2013-02-14 13:45:01

    admin diğer bölümler çabuk olursa sevinirim çünkü bu diziyi uzun zamandır bekliyordum teşekkürler

  • Yazan : su Tarih : 2013-02-14 11:32:53

    devamı gelirmi ?acaba bundada soğukluk girerse diziye daha devam edemem