Asyafanatikleri toplam 792 Kategori ve 14800 dizi film bulunuyor.

129505 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Love Rain > Love Rain 2.Bölüm İzle

Açıklama :

Love Rain 2.Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

Eklenme Tarihi :

2012-03-30 16:48:49

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : SEVGİ Tarih : 2014-12-06 22:21:15

    DİZİYİ BEĞENMİYENLERİN NİYETİNİ ANLADIM BEN TABİ DİZİ SAF MASUM BİR AŞK SİZDE O SAPIK AMERİKAN DİZİLERİNDEN İSTİYONUZ YA NASIL İNSANLARSINIZ burda çevirmenler emek gösteriyo senaristler usta oyuncular ve siz bu emeğe irenç diyemezsiniz herşeyden önce sizin yapılan atım kafadan yaptığınız bir resme irenç deseniz hoşmu her neyse dizi süper oyuncular kıyamam biri onu seviyo o başkasını başkası diğerini çok karışıkkk ya ama en kötüsüde kısa saçlı sevilmeyen kızla ın hanın arkadaşı onları kimse sevmiyor o daha kötü

  • Yazan : buse Tarih : 2014-10-09 13:38:05

    Çok hoş bir dizi ya ilkin sıkılmıştım ama şimdi gerçekten çok sarıyor. Gerçekten kaliteli dizilerimin arasina girmeyi hak etti muhtesem hepsinin oyunculuklari ozellikle gozluklu olan cok tatli cok komik cok sevdim onu eğer izlemeyen varsa hemen izlemeye baslasinlar ben hata etmisim ertelerek gercekten izlenmeye deger kesin kendinizden biseyler buluyorsunuz. cevirmenlere tesekkur ederim

  • Yazan : su Tarih : 2014-08-25 21:33:40

    @bloom sen deli misin bu kadroya mı güçlü değil diyosun kafayı yedin heralde en iyi oyunculardan oluşan kadroya iyi değil diyosun şaka gibisin valla

  • Yazan : ayşe Tarih : 2014-08-21 17:21:45

    büşra aynen yaw içinde ağırlıklı dram olmyan romantik komedi gbi bişi blen wrmı böyle olanları kalbim kaldırmıyoda

  • Yazan : Bloom Tarih : 2014-08-07 16:54:27

    Kadrosu o kadar güçlü olmamasına rahmen güzel bir dizi.

  • Yazan : Destiny Tarih : 2014-03-28 22:01:27

    Ya arkadaşlar 21:11 de çalan bir piano şarkısı var bulamıyorum onu bulan varsa link atabilir miii LÜTFEEEN

  • Yazan : nisa hersek Tarih : 2014-03-02 15:21:25

    ikiside en sevdiğim kişiler çok güzel dizi

  • Yazan : esra Tarih : 2014-02-22 16:17:59

    bu dizi çok güzel yaa ama dong wook ın hadan daha yakışıklı bencee

  • Yazan : büşra Tarih : 2014-02-20 18:29:05

    bu dizi içimi acıtıyor in ha ve yoo hea birbirine açılmadıkça çıldırıyorum şu koltuktan atlayıp ekrana kafa atasım geliyor ya .. yapmayın abi burda söyleyemediler diye kıvranıyorum resmen of :(

  • Yazan : Lee Minho'cu Tarih : 2013-12-13 03:41:41

    Muhteşem bir dizi ya.Jang geun suk oyunculuğuyla ayrı büyülüyor insanı..^^

  • Yazan : smyy Tarih : 2013-09-28 18:47:40

    arkadaşlar izlemyenler için playfull kiss, city hunter, you are beatifull bu dizileri tavsiye ederim hepsi birbirinden güzel

  • Yazan : aysen Tarih : 2013-09-12 19:13:37

    dizi farklı şu yönden diğer diziler gibi harala gürele başlamadı kore dizileri genelde hızlı başlar ya bu gayet naif sıradan bi başlangıçla başladı şu an güzel mi çirkin mi dizi bilemedim bakalım başladığım işi yarım bırakmayı sevmediğimden devam edeceğim güzelleşecek diye bekliyorum umarım 'boys of flower! gibi başladığım işi bitireyim düşüncesiyle, sonuna kadar izleyip izlediğim en kötü kore dizisi yorumunu devralmaz bu dizi

  • Yazan : korecan Tarih : 2013-07-08 22:46:59

    dizi sanki 80'li yıllardan. sanırım bi kaç bölüm sonra günümüze gelecek ,hadi hayırlısı : o yüzden izlemeye devam edin canlar

  • Yazan : idil çambel Tarih : 2013-07-07 21:10:16

    bnce jang geun sukun bu hali de çok tatlı

  • Yazan : babubabubabu Tarih : 2013-06-25 23:19:07

    #SPOİLLER# kılık kıyafetin eleştirilerine hak veriyorum diziyi ayrı bir yere taşıyorlar. Fakat şu an izlediğimiz kısımlar 1900lü yıllardan (1980 olabilir 1990 olabilir bilemiyorum) ama dizinin ilerleyen bölümlerinde (sanıyorum 5-6 dan sonra) istediğiniz jang geun suk u görebilirsiniz =)

  • Yazan : Merve Tarih : 2013-05-07 01:25:35

    yaren senin baktığın resimler 5. bölümden sonraki hikaye. ilk 5 bölüm asıl olayın öncesi gibi bir şey

  • Yazan : Yaren Tarih : 2013-05-06 16:40:44

    Admin love rain yani bu dizinin google görsellerdeki resimleri farklı dizisi var farklı neden acaba admin hızlı cevap verebilir misin çünkü resimlerinde daha güzel. Bir dizi gibi gözüküyor ...

  • Yazan : Aysenur Tarih : 2013-04-26 20:05:41

    Jks rolunu ii yapiyor ama yakismamis ona sertlik yakisiyordu mesala youre beutifulda-mery de daha ii di bnce hele giyinisini sewmedim brbtt ona rac yakisiyor salas yakisiyor bu sacda yakismamis ama yinede guzel dizi oneririm izleyin jks u tebrik ediyorum walla adam rolunu ii yapiyor

  • Yazan : *heart* Tarih : 2013-02-26 14:34:35

    ikisinin aşkı çok samimi ve içten...

  • Yazan : Jamiryo Tarih : 2013-01-23 21:48:36

    -O seni çok seviyor biliyorsun n Onu sadece kıskanıyorum hoşlandığı insana hoşlandığını söyleye biliyor.n-Sende öyle yapmalısın belki hoşlandığında senden hoşlanıyordur.n Eminmisin?n-Tabiki denemelisin.n Senden hoşlanıyorum.n-...

  • Yazan : cansucc Tarih : 2012-12-25 03:07:44

    ya bu bölümün başında çalan şarkının ne olduğunu bilen var mı festivalde üçünün çaldığı

  • Yazan : hatice Tarih : 2012-11-17 16:33:47

    Dizi gercekten guzel jang geun suk ve yoona birbirlerine çok yakismislar

  • Yazan : waooow Tarih : 2012-07-10 18:50:56

    vk alternatifini eklermisiniz o diğerlerine göre çok daha hızlı

  • Yazan : park shın Tarih : 2012-06-22 17:03:36

    nıye acılmıyo-->Admin CEvap:Tüm videolar kontrol edildi sorunsuz çalışmaktadır..

  • Yazan : kadir Tarih : 2012-06-03 17:29:54

    Harika bi dizi ya,her bölümü ayrı bi güzel.

  • Yazan : M Akif Çam Tarih : 2012-05-25 16:51:30

    bu film de en az izlediğim diğer kore dizileri kadar güzel... buna benzer film isimleri bilen varsa yazabilirler mi??? izlemek isteyenlere bnde bildiklerimi yazayım...My Girl,Secret Garden,Personal Tense,bunlar da cok güzeller izlemek isteyenlere...

  • Yazan : seda Tarih : 2012-05-23 17:51:43

    admin lütfen vk yükleyin...

  • Yazan : umut eren Tarih : 2012-04-29 08:17:31

    çok beyendim çok güzel bir filim devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

  • Yazan : hyo byung Tarih : 2012-04-21 10:08:03

    çok güzel

  • Yazan : şuranur Tarih : 2012-04-19 13:15:16

    love rain oyuncularının gerçek isimlerini yazar msın????

  • Yazan : gzlk Tarih : 2012-04-05 10:00:49

    adminn alternatif seçeneği boş seyredilmiyor ilgilenebilirmisin----> Admin cevap seçenek boş değil sadece DNS ayarı gerektiriyor...

  • Yazan : saliha savsar Tarih : 2012-04-04 23:19:59

    bende sabırsızlıkla bekliyorum yeni bölümleri dizi çok harika teşekkürler emeği geçenlere.

  • Yazan : zeynep Tarih : 2012-04-03 15:12:37

    3. bölümü ne zaman gelecek.çok güzel bir dizi bir an önce izlemek ityiyroum..

  • Yazan : rain Tarih : 2012-04-02 23:02:30

    admin lütfen vk seçeneğini yükleyin

  • Yazan : yasmin Tarih : 2012-04-01 21:07:25

    pamuk şekeri kıvamında bi aşk teşekkürler

  • Yazan : rain Tarih : 2012-04-01 14:48:24

    lüfen vk seçeneğini yüklermisiniz vk dışında hiç biri açılmıyo neden bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  • Yazan : sun Tarih : 2012-03-31 21:43:36

    Çok güzel bir bölümdü yine.. :Teşekkürler.. )

  • Yazan : maya Tarih : 2012-03-31 20:35:20

    begüm e katılıyorum buarada sewgılı asyafanattık aılesı GLOWİNG SHE adlı dızıyı bu sıtede ızleyebılırsem cok cok sahane olur lutfeen )şimdiden teşekur ederım----> admin cevap: dizinin henüz Türkçe çevirisi yok çevrildiğinde eklenecektir.

  • Yazan : begüm Tarih : 2012-03-31 10:23:35

    VK seçeneğini yükleyin lütfen )

  • Yazan : Asiruh Tarih : 2012-03-30 22:22:26

    Çok hoş bir dizi ilk bölümler beni sardı. Emeği geçen herkese teşekkürler