Asyafanatikleri toplam 713 Kategori ve 13231 dizi film bulunuyor.

101298 İzlenme





Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Love Rain > Love Rain 9.Bölüm İzle

Açıklama :

Love Rain 9.Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

Eklenme Tarihi :

2012-04-26 16:57:35

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : Ferideeee Tarih : 2014-07-14 14:46:42

    Oppa ayıp ya

  • Yazan : melisa Tarih : 2014-06-18 16:44:31

    bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama kadın yaşlanınca nebahat çehre'ye benzemiş.

  • Yazan : korefanıtastik Tarih : 2014-06-18 09:04:03

    izleyemedim lan siz çok sapıksınız ama gerçekten çok hoş bi dizi

  • Yazan : zeynep Tarih : 2014-06-12 19:58:06

    Öhhööö! Yuh lan ne biçim öpüştüler oğlan da hayvan gibi

  • Yazan : joon Tarih : 2014-05-28 22:13:45

    inanamıyorum neydi bu bölüm çocuk çok hızlıymış harbi

  • Yazan : Buse Tarih : 2014-05-09 14:05:38

    Kızı yedi resmen

  • Yazan : korecan Tarih : 2014-04-13 21:30:52

    lan noluya ayaklarım yerden kesildi ha na'dan daha hızlı kalbim çarptı kızdan daha çok heyecanlandım kalbime bi şey saplandı yutkunamadım gülmekle ağlamak arasında gittim kola burnumdan çıktı yüzümün aldığı şekli düşünmüyom bile

  • Yazan : hmdy_1907_mb Tarih : 2014-03-20 17:02:36

    kore dizilerinin en iyi öpüşme sahnesiydi sonunda başardılar yani heirsteki de iyiydi tabi

  • Yazan : melek Tarih : 2014-02-05 17:53:49

    :: gerçekten güzeldi umarım anne ve babası tekrar birliktre olduklarında onların ilişkisi bitmez kamsanmitaaaaaa

  • Yazan : özge Tarih : 2014-02-03 20:16:58

    cidden çok iyiydi

  • Yazan : meryemm Tarih : 2014-02-02 23:05:54

    oha sapıklar nasıl izlediniz lan o sahneyi

  • Yazan : meritwetty Tarih : 2014-01-26 10:53:16

    Abi o nasil opusme sahnesiydi be oyle. Onca kore dizisi izledim boylesini gormedim. Videoyu geri sarip tekrar izledim. Cidden bu sefer yapmislar yani

  • Yazan : seyma Tarih : 2013-12-25 11:30:57

    Oppam kizi sömürdü.. biz de anca izledik :|

  • Yazan : dilek Tarih : 2013-11-25 22:34:13

    JGS hep aynı mimikler kendine has yürüyüşler(kasıla kasıla ) replikler bile iyi dinle!bir kez söylücem )) ama kendini sevdiyor!Koreliler her dizide cok kaderci pes bu kadar damı dedirtiyorlar ama ilk defa son sahneye şaşırdım bir öpücügün bu kadar uzun va ateşli oldugunu görmemiştim

  • Yazan : Seher Tarih : 2013-11-06 23:27:22

    Jang geun suk'un oyunculuguba BA YI LI YO RUM!!!

  • Yazan : nur Tarih : 2013-10-23 14:49:58

    bi fena oldum bi kötü oldum bi garip oldum

  • Yazan : cerens Tarih : 2013-10-08 22:30:10

    abiiiii,nasıl bi sondu bee?!?? helal sana jang geun suk,adamsın

  • Yazan : buket Tarih : 2013-09-27 22:26:38

    İlk beş bölüm biraz ağırdı belki ama şimdi manyak güzel bir dizi izliyoruz. Jang Geun Suk muhteşem zaten. Ayrıca herkes yazmış ben de yazmadan edemeyeceğim o ne öpüşmeydi be!!!! Jang Geun Suk Kore'li diğer erkek oyuncuların aksine götürdü kızı resmen Ha bir de izlemeyen çok şey kaçırıyor söyleyeyim. Muhteşem bir dizi.

  • Yazan : aysen Tarih : 2013-09-13 04:53:45

    bişeyler tam oturmamış dizide ama ne tam olarak bulamıyorum müzükler sanırsam aşk yağmuru dışında acaba müzükler mi eksik bi his eksik de ne olduğunu çözemedim konu çok iyi kore dizisi ki çoğunda hislerin her türlüsü geçer bana bu dizide bişey eksik ama ne !

  • Yazan : mağmurrr Tarih : 2013-08-30 04:09:47

    Başak yorumun yıktı geçirdi beni ve gerçekten çok tatmin edici bir bölümdü adam kızı öyle bir öptü bir an düşündüm bunlar gerçekten de sevgili mi

  • Yazan : lee min ho Tarih : 2013-08-21 16:00:22

    bir insan bu kadar tatlı ve yakışıklı mı olur yhaa (tabii lee min ho'dan sonra)

  • Yazan : gece mavisi Tarih : 2013-08-08 16:36:57

    yaa ..jang geun suk... iyi dinle sadece bir kez söyleyecegim.... sözüne bitiyorummmm yaaa

  • Yazan : ali Tarih : 2013-07-08 21:09:10

    arkadaşlar bence bu oğlan deli kıza önceki bölümün sonunda hoşlandığını söledi ayrıdca aşık olduğu kişi daha önce babasını aşık olduğu kadının kızı gelip bana aşık olsaydı ya bak gerçeği söleim bnde kızım erkek adı koyan çok kişi var bana erkekler asılıuyo die kız adı komadım olum gel bana aşık ol ya

  • Yazan : Öldümöldümöldüm Tarih : 2013-07-05 23:10:04

    Başak yorumuna bittim harbi oğlan sömürdü kızı ya. böyle bi karnımda kelebekler falan uçuştu. Sanki beni öpüyo oğlan. Öpe de bilir. Sorun yok yani. Geun Suk. selam canım ))) Öpebilirsin yani. Kaçmam ben. 1,2,3. valla bak.

  • Yazan : Başak Tarih : 2013-07-04 14:24:26

    Vay anasını sayın seyirciler, kızın elinden çantası düştü benim kanım çekildi resmen Aslanım benim yaa, bildiğin Türk bu çocuk, diğerleri gibi küçükken kolumuzu öpermiş gibi öpmüyor adam somurdu resmen Bi de şöyle uzun uzun kabanlar giymese ne güzel olur.. Vj bülentim benim

  • Yazan : emel Tarih : 2013-06-26 00:00:52

    Vay anasını bölüm yıkılyo tabi bi dahaki bölmde izlemk istiyorum ama yarn stajm var izleyemeyeceğim erkn kalkmm lazm ama fragman süperdi ha bu arada söylemeden geçmeyeceğim abi şu ana kadar izlediğim kore filmlerinde en güzel en ateşli öpüşme sahnesiydi bazı dizilerde gıck oluyodum bu sahnelere sadece dudak deydir geç baştan sağma oluyodu ama bu öpück unutulmaz sperdi seni yerler şebek joon(jang geum suk) dizi süper ya ilk 5 bölümn acısı çıkyo valla izlemeden geçerseniz hayatnızn fırsatı kaçar şidetle tavsiye ediyorum ilk bölümlerde sıkılnca brakmayn benim gibi katlann 5 bölmde bklediğinize değecek

  • Yazan : *heart* Tarih : 2013-02-27 23:31:51

    çok dizi izledim ama bunu atlamışım sanırım... müthiş bir diziymişşş

  • Yazan : Selin Tarih : 2013-02-10 03:34:55

    yaa kızın cep telefonunda çalan zil sesi ne ?

  • Yazan : Zeynep Tarih : 2013-02-03 23:18:02

    Çook güzwl bi film bayıldıımmm seyret seyret doyamıyoruummmm

  • Yazan : ececee Tarih : 2013-01-13 03:01:36

    sonunda bi kore gençlik dizisinde gerçek bir öpüşme gördüm ya normalde dudak değdir öyle kal şeklinde tuhaf bi öpüşme şekilleri vardı bu daha gerçekçi olmuş en azındannbu arada video bittiği andaki o gülüş..

  • Yazan : ilknur Tarih : 2012-05-30 20:02:30

    süperdi ya son sahne hele manyak ötesiydi heyecanla izlediğim bir dizi daha ne güzel ya

  • Yazan : yasmin Tarih : 2012-04-26 22:14:46

    yedi bitirdi kızı resmen. gerçekten güzeldi doktor biraz etkisiz eleman gibi ama olsun teşekkürler ve kolay gelsin

  • Yazan : Ceyda Irmak (Eels) Tarih : 2012-04-26 22:02:25

    @cery lütfen çevirmenler kaç kere yayınladı Pazartesi Salı korede yayınlanıyor Bizde perşembe ve Cuma günleri bitirmiş oluyoruz diye .....Çevirmenlere (Turkıs Eels gurubuna)teşekkürler.Asya fanatiklerine bu videoyu bize ulaştığı için teşekkür ederiz.

  • Yazan : viavendetta Tarih : 2012-04-26 21:56:29

    süpersiniz.emeği geçen herkese kamsahamnidaaaa...11..11..11...11......en kısa zamanda çevirmeniz dileğiyle teşekkürlerr

  • Yazan : cery Tarih : 2012-04-26 21:03:05

    10. bölümü neden çevirmiyorsunuz ingilizce çevrisi yapılmış

  • Yazan : tuğçe Tarih : 2012-04-26 19:56:23

    sonu süper bitti diğer bölüm daha güzel olacak gibi görünüyor

  • Yazan : latife karaman Tarih : 2012-04-26 19:41:09

    çok hızlısınız ya sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır emeklerinize saglık

  • Yazan : zekiye Tarih : 2012-04-26 18:25:33

    Super bir bolumdu ozellikle sonu cok guzeldi;-)