Asyafanatikleri toplam 705 Kategori ve 13149 dizi film bulunuyor.

97339 İzlenme





Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Playful Kiss / Mischievous Kiss > Playful Kiss 7.Bölüm İzle

Açıklama :

Playful Kiss / Mischievous Kiss 7.Bölüm Türkçe altyazılı İzle

Eklenme Tarihi :

2012-06-08 14:33:08

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : kim hyung jong Tarih : 2014-07-15 21:42:17

    ha ni'nin yerinde olsaydım ona cevabını verirdim yakısıklı olsa da uyuz ama neyseki gerçekha yatta öyle biri değil

  • Yazan : banu Tarih : 2014-07-09 13:05:10

    eylül merhan gülmkten öldüm ya

  • Yazan : selen Tarih : 2014-07-06 19:36:58

    Şu Ha Ni'nin yerinde olsam çoktan boon joon gu ile evlenmiştim yani o kadar söyleyeyim. Böyle bir aşk yok abi yaa Gerçek hayatta da bir kızı böyle sevebilecek bir erkek daha var mı acaba. Zavallıcık, onun için üzülüyorum.

  • Yazan : Kalamar Tarih : 2014-07-05 01:26:24

    Erkeğimiz kız,kızımız oğlan gibi şuan role göre kovalayan kız çok nazlı bir oğlanımız var

  • Yazan : aleyna Tarih : 2014-07-01 21:46:47

    kiz idare eder de oglan hic yakisikli degil ne dite koymus salar yaaaa

  • Yazan : gizooo Tarih : 2014-06-25 15:07:10

    Artik ha ni kendini cekmeli. Bu kadar yuzsuzluk sıktı yani.. Diziyi izlemeyi birakacagim neredeyse

  • Yazan : LALE Tarih : 2014-06-20 14:19:07

    beni en çok etkileyen yer ilerki bölümlrerde yağmurda izlerseniz göreceksiniz.çok güzel aşk filmi isteyenlere

  • Yazan : zehra Tarih : 2014-06-18 18:36:57

    çok tatlı çok güzel ben bu filmi izledikçe izleyesim geliyo kore oyuncularının hepsini çok sewiyorum burdan onlara kocaman bir öpücük gönderiyorum onları çok ama çok seviyorumm

  • Yazan : zehra ozaraz Tarih : 2014-06-14 13:16:12

    Bu diziyi 5.izleyisim cok guzel ya izledikce bir daha izlemek istiyom

  • Yazan : qwer Tarih : 2014-06-11 18:37:15

    beak jo oh ha ni ne zaman cıkmaya baslıyolar dizyi daha yeni izlemeye başladım

  • Yazan : fatma beyza Tarih : 2014-06-09 20:54:42

    Bu DİZİ KORE'NİN NORMAL DİZİLERİNDEN BİRİ SİZE YOU ARE BEAUTIFUL'U ÖNEREBİLİRİM TABİ KARAR SİZİN AMA BU DİZİ KİM HYUN JOONG'UN DEĞİL

  • Yazan : ceylin Tarih : 2014-06-08 17:43:59

    süper bi dizi ya

  • Yazan : zehra atak Tarih : 2014-06-06 18:00:18

    çok üzüldüm ya

  • Yazan : ilayda Tarih : 2014-05-25 14:59:57

    ağladım ya dayanamadım

  • Yazan : meryemşeyma Tarih : 2014-05-24 00:20:24

    kızlar bu dızı tam anlamıyla mukemmel tavsıye ederım en az 5 kere seyrettıgımı hatırlıyorum kım hyun joong rolunu cok guzel yapıyorlar ve bırazda magazıne gırelım basrol oyuncular dızıden sonra 6 ay bırlıktelık yasamıslar

  • Yazan : Almira Tarih : 2014-04-23 17:40:55

    Canımyaaa Ha Ni için çok üzüldüm be... Hele Seung Jo-nun annesi...ne kötü olduyaaa...Ama Baek Seung Jo söylesemese bile zaten Ha Ni-den hoşlanıyo Bir de belki şimdi çok sinir oluyorsunuz ama sonlara yaklaştıkça Baek Seung Jo-yu da çok seveceksiniz İkinci izleyişim benim, mesela ben artık sinirlenmiyorum )) Gerçekten Kim Hyun Joong çok tatlıyaaaa... Hayatda böyle soğuk diyil, aksine güleryüzlü biri

  • Yazan : Rumeysa Tarih : 2014-03-22 13:37:53

    Ayyy ilk kez izliyorum ve çok güzel bir dizi ......

  • Yazan : Sinem Kınay Tarih : 2014-03-15 18:50:08

    Bu Beak Seung Jo'da fazla oluyo artık. Nuh'un salyangozu ( Ha Ni ) ne zaman vazgeçmeye çalışsa bi gülünsüyo , öpüyo , kıza ümit veriyo. Haniye yazık oluyo . Oh Ha Ni'nin Mimikleri çok güzel yaaa. Dizide en nefret ettiğim karakterler ; Seung Jo'ya aşık olanlar , Ha Ni'yle Seung Jo'nu arasına girenler Hae Ra gibi....ASYA FANATİKLERİ'nin yayınladığı her şey bir HARİKA ....Kim Hun Joong'ta gerçek hayatta bu kadar soğuk mu acaba çokk merak ediyorum . Tipi zaten sadece bu dizide güzel gerçek hayatta falan kız gibi görünüyo. Ama bu filmde oyuncuların hepsine bayılıyorum.. HARİKA ÖTESİ BİR DİZİ.

  • Yazan : korecan Tarih : 2014-03-07 10:30:31

    dostum bu dizisi bi mükemmel

  • Yazan : eylül merhan Tarih : 2013-12-30 20:11:52

    ya beah eung jo neden oh ha ni ye kötü davranıyon bebeqim

  • Yazan : elif Tarih : 2013-12-23 23:54:12

    TESEKKUERLER ASYA FANATIKLERI

  • Yazan : bende bılmıom Tarih : 2013-12-13 15:55:27

    ya 6. bolum cok guzeldı ama bu bolumun bası cok sıkıcı baek sung jo cok uyuz ama talı ya

  • Yazan : gonca Tarih : 2013-11-15 16:20:57

    aaa niye evden gittiniz :(

  • Yazan : I love you Tarih : 2013-09-30 02:24:09

    2 incident izleyisim. Bikmiyorum 1000 kere izlesem de bikmam

  • Yazan : Şina Tarih : 2013-08-28 22:20:58

    Bizim oralarda yani Kore'de bunun gibi diziler klasik geliyor tabii ben bir dizi insanı olarak beğeniyorum ama bence fazla abartıya kaçmayın fakat yine de saygı duyuyorum hepinize ayrıca hepinizi saranghaeyo tto bwayo

  • Yazan : müslüm Tarih : 2013-08-10 16:42:01

    bence song il gook filmleri harika kesinlikle dizilerini izlemenizi tavsiye ediyorum özellikle A man called god ve crime sguad biri polisiye diğeri intikam aşk tabi bu filmide çok sevdim bof kadar olmasada en az onun kadar güzel bir film

  • Yazan : melek Tarih : 2013-08-04 21:42:54

    Koreye gdeblcekmiyiz ..s

  • Yazan : KHJ oppam I love you Tarih : 2013-07-29 07:43:34

    Ben aksini dusunuyorum.Bagimlilik yapsa da izleyin.Ama sakin oppam Kim Hyun Joonga tutulmayin ha.O benim oppam.Onun hastasiyim.O benim yakisikli beyaz atli prensim.Seviyorum onu.Ruyalarima bile giriyor.Boys over flowersin sonu civimisti biraz.Ama bu sonuna kadar tam qaz devam ediyor.Yani super,muhtesem,harikulade otesi bir dizi.Askim KHJ seni seviyorum.Canim opaam.Keske o da bizim soylediklerimizi duysaydi.Yazdiklarimizi gorseydi.Offff ama nerde.KHJ un coooooooooook isi var.Hem onun hayranlari sadece biz deyiliz.KHJ un ohohoooooo o kadar hayrani var ki.Neyse.Yine de onu sevmekten vaz gecmiyicem.Koreye sirf onu gormek icin gidicem.

  • Yazan : didem Tarih : 2013-07-08 23:53:30

    bence BOF daha güzel buda eğlenceli ama BOF çok etkileyici

  • Yazan : damla Tarih : 2013-07-01 10:09:30

    bu filmi çok seviyorum 2.izleyişim ama o hae ray'ı öldüresm var

  • Yazan : Gülşah Tarih : 2013-06-22 20:22:36

    bu kızı ben var ya.. çalı bacaklı şey paboo:(aptal vb)

  • Yazan : Lara Tarih : 2013-06-12 21:42:03

    Ayy ben bu kızı yolarım. İlk izleyişim olmamasına rağmen o çırpı bacaklarını birbirinden çat diye ayırasım var. Tabii sonunda daha iyi olmaya başlıyor ama bu bölümlerde o kıza hissettiğim tek NEFRET!!!

  • Yazan : korekolik Tarih : 2013-05-26 10:30:35

    arkadaşlar eğer sizde benim gibi kim hyun joong hayranıysanız size boys over flowers i tavsiye ederim.

  • Yazan : koredelisi Tarih : 2013-05-13 18:44:10

    oh olsun sana yontulmamışodun geber kahrından gerebesiciye bi kajima diyece odun işte

  • Yazan : Asgfd Tarih : 2013-05-09 18:55:48

    Bende şu anneden birtane alabilirmiyim rica etsem ?

  • Yazan : oppa Tarih : 2013-01-24 15:29:13

    çoooooooooooooooooook güzeell

  • Yazan : melek Tarih : 2013-01-24 02:29:58

    Haha oh olsun Seung Jo ! geber kahrından . Kıza gitme diyemedin gitti kiz iste 13.bolume kadar daha cok beklersin sen o Kizi. Bu arada diziyi tavsiye etmiyorum . Kesinlikle izlemeyin. !!! Asırı bağımlılık yapiyo. Hem oppama tutulursunuz falan mazaallah oppa neyse de.. (sonuçta elin koresinde bizden haberi bile olmayan dunyanın her yerinde hayranı olan bir adam için kavga etmem haberi olmayacak. Değmez yani ^^) o bağımlılık doğru bu mesajı ilk dizisi playful kiss olan ve ilk oppasi Kim Hyeon Jung olan bir insan duruyor yetmezmiş gibi bu diziyi 14. Kez İzleyisim. bekle Bakırköy ben geliyorum ^^ neyse iste hadi iyi günler Sakin izlemeyin. Bosverin Kore'yi ! Gidin 1D fani olun onlar da iyi grup ^^ 안녕 (^_~)

  • Yazan : büşra Tarih : 2012-12-25 17:58:44

    bölüm sonu çok dramatikti.çok güzel bir dizi ya.herkese tavsiye ederim.