Asyafanatikleri toplam 654 Kategori ve 11972 dizi film bulunuyor.



41774 İzlenme





Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Playful Kiss / Mischievous Kiss > Playful Kiss 7.Özel Bölüm

Açıklama :

Playful Kiss YouTube Versiyon 7. bölüm izle

Eklenme Tarihi :

2012-06-15 11:44:15

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : cansuu Tarih : 2014-02-11 22:07:36

    kore dizilerini çok seviyorum en çokta playful kıss bayıldım bütün bölümlerine herkese tavsiye ederim.................

  • Yazan : banu Tarih : 2014-01-21 12:58:42

    bu diziyi cesaretin varmı aşka şarkısının kilbi olarak gördüm araştırıp izledim gerçekten çok güzel her aklıma geldiğinda baştan sona izliyorum gerçekten çok güzel dizi önermem gerekirse şu dizileri öneririm Nice Guy You've fallen for me secret garden bof u herkes izlemiştir zaten nice guy dizisisni izlemenizi çok çok tavsiye ederim. playful kiss den sonraki en güzel dizim şunu da ekleyeyim playful kiss ilk izlediğim kore dizisi

  • Yazan : korecanııım Tarih : 2014-01-03 22:15:45

    Özel bölünleri çoook güzel olmuş canım sıkıldıkça açıp gülüyorum ...Buarada baek seong joo nekadar fedakar bii koca oh hani için canından vazgeçiyoo...süpeerrrrrrrr komasmida asyafanatikleri

  • Yazan : rüya Tarih : 2013-12-20 16:40:30

    ayy çok komik olacak ama özel bölümlerinde özel bölümleri yok muu?keşke

  • Yazan : BeakSeungJO Tarih : 2013-11-22 17:26:24

    keşke bnmde böle bi kocam olsaydı büyüdümde inşallah böle bi kocam olur iiinnnşşlllaaahhh

  • Yazan : gul. Tarih : 2013-09-12 00:26:01

    google de playful kiss yazdigimda bir yazi cikdi playful kiss i izlemeyenler okusun diye bu guzelim diziyi o kadar kotulemisdiler ki hic bakmak bile istemedim konusunu kuzenime anlatdim o da ilginc bir dizi dedi bence izleyelim ama alt yazi sevmediyi icin o izlemedi ama ben izledim gercek askda guru olmazmis anladim onemli deyil bu ask pilotonik mi ya deyil ta bi karsili olsa guzel ama askin sadece ask oldunu anladim her kese oh ha ni gibi sevmeyi ve oyle seven biri tarafindan sevilmeyi diliyorum son bir yorum ekleyeyim etrafimdakilar kore seviyorum diye benle alay ediyordu ama simdi yalniz olmadimi anladim ve cok mutluyum azerbaycandan her kese selamlar..............

  • Yazan : mine7364 Tarih : 2013-09-06 19:43:13

    cok güzel bir diziydi onlari boyle izlerken icim gidiyor mutlu olmaktan baska bisey gelmiyo icimden çok tatlilar bende kocacigimi cok seviyorum bu kore dizileri hep beni baska diyarlara götürüyor harikalar emeği geçen herkese teşekkür ederim

  • Yazan : basak gurur Tarih : 2013-09-06 19:27:05

    çok güzel bir dizi herkeze tavsiye ederimmmmm.

  • Yazan : merve Tarih : 2013-09-01 01:27:57

    Bu zamana kadar birçok kore dizisi izledim bof bittikten sonra bile bu kadar uzulmemistim bittigine, utopik bile olsa yasadiklari cok imrenilcekti. Ve gercektende harcadığım zamanima değdi. benim yasamimin seyrini bile degistirdi u dizi keske bu kadar kisa olmasaydi ama tadinda bırakmalari daha iyi olmus. Ellerinize saglik

  • Yazan : Kim Hyun Jonng Oppaaa Tarih : 2013-08-20 08:49:24

    Oh Ha Ni''yi kıskandığım gerçeği...

  • Yazan : ya oh hani Tarih : 2013-08-18 20:49:15

    ya öyle böyle değil müthiş bi dizi ayrıca özel bölüm iyki var en azında 7 bölüm fazla izledik ama sonsuza dek izleyebilirdim keşke bitmeseydi beak sun cu çok yakışıklı(kim hyung joong u çok seviyorum

  • Yazan : Betul Tarih : 2013-07-20 01:57:07

    Bunu hıc tereddut etmeden soyluyorumnBu dızı kesınlıkle ızledıgım EN IYI dızıydı ve tek kelımeyle MUH-TE-SEM-DI!!! Herkese sıddetle tavsıye edıyorum seung jo nun oynadıgı tum dızılerı ızlemeyı dusunuyorum o cok ıyı bı oyuncu ve ustelıkle coook yakısıklı

  • Yazan : Pınar keleş Tarih : 2013-07-10 19:00:24

    Benim sevgili karım Oh Ha ni çok tatlıydı ya yerim seni beak sun jo )

  • Yazan : aleyna Tarih : 2013-06-20 18:35:55

    KHJ için 4. kez izledim ama bir tek onun için değer.

  • Yazan : hayran Tarih : 2013-06-20 01:23:39

    Ewett ya seung joyu hakeden bir es olsaydii yemk yapabilen en azindan bikac bi sey yapabilen sonra bebeklerii olsaydi we cok iyi birmanne olsaydi da ole bitseydii

  • Yazan : Başak Doğa K. Tarih : 2013-06-06 20:07:18

    Biraz daha devam ettirselerdi keşke Çocukları falan olsaydı Ama odun beak seung jo daha kibar Beklediğine deymiş Oh Ha Ni Kamaooo! Ellerinize sağlık

  • Yazan : seliş Tarih : 2013-05-30 18:26:08

    bu diziyi şuan izlediğim 5. kez oluyo mükemmel hiç sıkılmadan izledim.Teşekkürler admin ellerine sağlık kım hyun joongun dha bir sürü dizisi var eğer merak ediyorsanız kım hyun joong dizileri yazın googleye çıkar iyi şanslar teşekkr edrm ellerinize sağlık herkes adına teşekkrler :*

  • Yazan : melike fırat Tarih : 2013-05-09 14:08:54

    size söyliyim bitti diye üzülmeyin boys over flovers çok güzel orda da beak seung joo oynuto ya da city huntre izleyin orda lee min hoo oynuyo çok güzel diziler ikiside

  • Yazan : beyza nur Tarih : 2013-04-18 00:56:12

    çok güzel bir diziydi.şimdi ne izlicezz ? keşke hiç bitmeseydi.şu kore dizilerine bayılıyorumm

  • Yazan : sevgi Tarih : 2013-04-06 23:56:29

    Bittiğine bir türlü inanamıyorum ya :'(

  • Yazan : hava Tarih : 2013-03-21 20:45:31

    ama ben smdi ne izlicem yaaa :'( superr dizi bitmememli.. MuhteseeemmmmmmmmmmmmmmmmmdiiiI

  • Yazan : kardelen Tarih : 2013-03-07 18:41:11

    muhteşem bir dizi ve muhteşem bir final olmuş..emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...

  • Yazan : neslihan çakır Tarih : 2013-03-05 18:58:15

    Çok güzel bir film çok beğendimmmmmm

  • Yazan : perihan Tarih : 2013-03-02 08:44:53

    Çok güzel bi diziydi. Sonuda mükemmeldi. Çooooooook beğendim herkesin eline sağlık. Diziyi bizimle paylaştığınız için KOMAO...........

  • Yazan : nazan Tarih : 2013-02-21 03:50:16

    harika tek kelimeyle yeni evli birisi olarak aşk böylesine güzel anlatılır çok tatlıydı tadı damağımda kaldı hayatıma neşe kattı bu dizi

  • Yazan : playfull kiss hayranı-esma Tarih : 2013-02-01 19:55:16

    bayılıyorum bu kore dizilerine mükemmel yaa ilk dizim playfull kiss ti ve sonra devam etti.kim hyun joong u çooooookk seviyorum yok böyle bi tatlılık yaaa devamını bekliyoruzzzzzzz :

  • Yazan : BÜŞRA B.. Tarih : 2013-02-01 16:12:04

    bu filmi hiç sıkılmadan seyrettim gerçekten çok güzel bir aşk hikayesi herkese tavsiye ederim sonu çok güzeldi gerçekten bu dizide emeği geçen herkese çok TEŞEKKÜRediyorum...nnumarım sizde birgün böyle güzel bir aşka sahip olusunuzzz...nSEVGİLERİMLE BÜŞRA........

  • Yazan : ilayda Tarih : 2013-01-10 18:10:34

    yaa :( niye bitti bu dizi şimdii :( benim sevgili karım oh ha ni

  • Yazan : yurdagül akyıldız Tarih : 2013-01-05 21:47:48

    gerçekten çok güzel bir diziydi

  • Yazan : nurhan Tarih : 2012-12-24 19:24:26

    lutfen kim hyun joongun can love be relieved dizisinide eklermisiniz her yerde aradım ama bulamadım ya oppamın dızısını ekleyın lutfen

  • Yazan : merve tatar Tarih : 2012-12-12 20:35:39

    çok güzeldi yaa Kim Hyung Joon oppam cnmm seni çok sewiyorum

  • Yazan : besra Tarih : 2012-11-16 20:37:12

    yaa 8. bölüm yok mu bunun çok güzel bir bölümdü (Kim hyun jung ölürüm bn sana)

  • Yazan : yaren Tarih : 2012-10-18 14:44:25

    suğper film bu fiklime benzeyen filimler varmı onerirmissinizz

  • Yazan : hacer Tarih : 2012-09-22 10:39:45

    haytaımda gördüğüm en güzel dizi bu muhteşem yuzyılı geçti kim hyun oppamm

  • Yazan : zeynep Tarih : 2012-06-25 19:01:17

    süppeeerr bir dizi kore dizilerine bayılıyorumm...kim hyun oppamm