Asyafanatikleri toplam 705 Kategori ve 13148 dizi film bulunuyor.

106314 İzlenme





Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Pretty Man > Pretty Man 16.Bölüm Final İzle

Açıklama :

Pretty Boy / Beautiful Man / Erkek Güzeli 16.Bölüm izle

Eklenme Tarihi :

2014-01-09 17:10:30

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : büşra Tarih : 2014-07-21 01:53:55

    Keşke hepimiz kim bo tong gibi olabilsek. Onun kadar azimli ısrarcı. Diziyi çok beğendim. Aslında başları sıkıcıydı ama çoraplara ne yapacaklarını gerçekten merak etmiştim. İyi ki bırakmamışım. Şu dizileri kısa yapıyolar ya çok üzülüyorum. Her biten dizide içimde bir boşluk oluyor. Sersemliyorum. Kendi hayatıma üzülüp yeni bir diziye başlıyorum.

  • Yazan : Rbaklc Tarih : 2014-07-03 02:16:04

    Cook Güzeldi sonunda David icin de Kiz buldular cottaaaa Herkes Mutlu bu sonlara bayiliyorum

  • Yazan : eyyemus Tarih : 2014-06-26 19:08:21

    Son fragmandaki kim hyun joongun oynadigi dizinin adini bilen var mi?

  • Yazan : nesrin doğan Tarih : 2014-06-17 15:32:04

    jang geun suk cokkkkkkkkkk yakışıklı yaaaa

  • Yazan : doğa Tarih : 2014-06-09 02:32:53

    Çokta uzatmaya gerek yok süper bir diziydiii her ne kadar jgs için başlasamda iu da süperrdi çok güzeldi kısaca teşekkürler asyafanatiklerii

  • Yazan : Manolya Tarih : 2014-04-23 01:14:41

    @fialkaeel Ya o senin düşüncen tabii.Ama bence üzülmekte haklıyız çünkü ilk seven daviddi onun yanında hep david vardı kız yüz vermesede yanındaydı ama sonunda yine üzülen o oldu ayrılmalarına sevinmesi normaldır ma te ile olmalarını bend esitiyorum ama david böle ortad bırakılmamlaıtydı ne biliyim b kız verilseydi onada ya

  • Yazan : merve54 Tarih : 2014-03-19 20:11:10

    bu oglanin annelerden yana sansiz garibimmm

  • Yazan : ialkaeel Tarih : 2014-02-27 02:35:18

    Ilk once dizi Sikici geldi de yarim birakmiwdim.Ama simdi bitirdim.Ya ercekden guzelmis.Oppam ve IU icin deyermis.Cevirmenlere twk

  • Yazan : fialkaeel Tarih : 2014-02-27 01:45:45

    Siz Dvide uzuluyorsunuz da ben qicik oldum.Ya adam her firsati yakaliyo.Kendini kiza awik etmek istiyo.Ayriliga sevindi.Boyle insanlari sevmem

  • Yazan : esra Tarih : 2014-02-16 01:37:05

    jgs iki gözü arasındaki fark bazı çekimlerde çok bariz belli oluyor sol gözü çok küçük.kesinlikle uzun saçlı daha yakışıklı ..dizi komedi gibi başladı fakat gitgide melodrama bağladı açıkçası son bölümler baya sıktı .ıu çok şeker o değilde başka bırı oynasa bu kadar hoş olmazdı bence.2. başrolumuzde süper ı do do dada çok sevmiştim .çeviriye tşkler

  • Yazan : sinem Tarih : 2014-02-09 11:16:46

    MA TE COK YAKISIKLI ^^ cok tatli bir diziydi

  • Yazan : WOOBİN Tarih : 2014-02-08 19:36:02

    Gerçekkten harika bir diziydi.

  • Yazan : melek Tarih : 2014-01-30 20:06:27

    güzeldi şimdi love raini izlemeye başlıcam

  • Yazan : korefanı Tarih : 2014-01-28 18:27:06

    la bi sonda öptü ondada dokundurdu ya ama yinede çok güzel bir diziydi DD ...

  • Yazan : Gamze Tarih : 2014-01-27 15:47:47

    Dizi çok güzeldiii JGS oppa da çok yakışıklı

  • Yazan : dolunay Tarih : 2014-01-24 02:19:55

    final cok güzel olmuş david oppada yoldan aldıgı kıza aşık olacak belli herkez mutlu......

  • Yazan : ekoşi Tarih : 2014-01-23 04:07:32

    okey okey okey ... demıstım kı yuh artık bı opusme koymamıslar kı fınallı allahtan opucukle bıdırdılerde gozumuzu gonlumuz mılımde olsa acıldı . fena degıldı jks allah sana bu taslıgı vermese neyapcaktın .ahha takım lıderı benm fav benle evlensın ınsallah ruyasında benı gorurde arar durur benı

  • Yazan : vildan Tarih : 2014-01-22 23:34:07

    dizi güzeldi beğendimm jgs yi love rainden sonra izlemek süperdi özlemiştikk başlarda çok güldüm diğer çocuğuda tanımış oldum david o bo tong çok sevdi yaa ikisi aynı kafanadanlar aslında ama naparsın gönül sevdimi birini sever botong çok tatlı bir kızdı güzel rol yaptı david şarkı söylediği kısımdan çok etkilendim şarkısı çok güzeldi jgs ile botong iyi bir ikili olmuş beğendim jgsnin mimikler süperdi aynı youre beautiful geldi aklıma neyse izlemek isteyenlere tavsiye ederim güzeldi pişman olmazsınız

  • Yazan : cansu Tarih : 2014-01-22 12:08:58

    filmin sonu çok güzeldi onun dışındakiler orta derecedeydi MA TE çok yakışıklı

  • Yazan : semanur.. Tarih : 2014-01-21 23:17:45

    dizi bütünüyle senaryosuyla değişik ve sıkmayan cinstendi yani sevdim , zaten bu diziyi sadece ıu için izlemeye karar verdim ama lee jang woo gibi bir yetenekle tanıştım... başından beri başrolleri ıu ve jgs olduğunu bilmeme rağmen gel gör ki gönlüm hep david ve david'in aşkındaydı, yaa sen ne güzel sevdin öyle aşkını ne kadar sanki gerçekmişcesine hissettirdin şimdiye kadar nasıl senden habersiz kore dizileri izlemişim kendime şaşıyorum , özellikle şarkı söylediğin sahnede ne kadar istedim boo tong'un onu sevmesini anlatamam ,ikisi çok uyumlu bir çift olabilirlerdi zaten en çok onların sahneleri vardı,ama en kötüsü şu finaldeki sahnede ağlaması benimde gözlerimin dolmasına sebep oldu, acısını kendim çekiyormuş gibi oldum resmen ...ahh şu senaristler yok mu beni kalpten götürecek bir gün , kim ne derse desin david hak ediyordu aşkı... sanırım bir favorim daha oldu, oppa senin acı çekmediğin karşılıksız aşkı yaşamadığın bir dizini izliycem ♥ dizi süper komik ve tatlıydı ... asyafanatikleri sizi seviyorum ve çok başarılı buluyorum

  • Yazan : betul Tarih : 2014-01-21 21:42:28

    ayy güzeldi ya son iki bölümü için izlenir yani birde fark ettinizmi normalde üçüncü karekter mutsuz olur heirsteki woo bin gibi ama choi david sanki arabaya binen kıza aşık olcak gibi bitirdiler en cok ona sevindim bravooo

  • Yazan : ceylin Tarih : 2014-01-21 10:36:08

    ay çok güzeldi gerçektenn sonu süperdi çok güzel bitirmişler cok mutlu oldumm sA FASFD haha

  • Yazan : ebruhyunjoong Tarih : 2014-01-19 23:45:00

    Şuan tarif edilmez bir mutluluk içindeyim. Bu bölümün 59:28 - 61:19 arası mükemmeldi. Evet 16 bölümdür bu sahneyi bekledim. Senaristler baya haksızlık yapmışlar. Gönül isterdi ki daha uzun Ma Te ve Bo Tong aşkı izleyelim ama malesef elimizdekiyle yetinmesini bilmeliyiz. Az da olsa o kadar tatlılardı ki. Yüzüğü gerçekten yuttu sandım. Öpüşmeleri de çok doğaldı. Kesinlikle her şey harikaydı. David'de kendine yeni birini buldu gibi kızın kamp yapmayı sevdiğini duyunca gözler ışıldadı resmen. Bu diziyi izlediğime hiç ama hiç pişman değilim. Bu dizi sayesinde Jang Geun Suk'a olan sevgim daha da artı. Oppa Lütfen fazla özletme kendini seni yeni bir projeyle görmek için can atıyorum. Bu dizi bana Choi David'i yani gerçek adıyla Lee Jang Woo'yu tanımamı sağladı. Oppa sen daha önce neredeydin ya. Nasıl oldu da seni bu zamana kadar görmedim. O güzel gülüşünden bu zamana kadar mahrum kaldım. Peşini bırakmayacağım. Sıcağı sıcağına başka bir dizini izlemek istiyorum. Ama bu sefer 2.karakter olan değil başrol oynadığın diziyi yani I Do I Do'yu izlemek istiyorum. Bu sefer üzülmene dayanamam. IU özellikle kıyafetlerin çoook güzel ve komikti. Oyunculuk gerçekten sana yakışıyor. Bu diziye çok ayrı bir anlam kattın. Her şey için teşekkürler. Çevirmen arkadaşlarıma bu güzel çevirileri için, bu güzel site için ve bize bu imkanı verdikleri için AsyaFanatiklerine yürekten teşekkürler.

  • Yazan : oppaaa Tarih : 2014-01-19 21:08:52

    Harikaaaydıı

  • Yazan : siwon Tarih : 2014-01-19 12:59:11

    Guzeldi yeni bitirdim izlemek isteyenlere tavsiye ederim jgs nomu nomu kiyupta yaaaa burda her bolumde saclari degisiyodu ne tatliydi oylee kizida ilk defa izledim o da cok sirindi

  • Yazan : lee min ho Tarih : 2014-01-19 04:00:47

    Diziye yeni baslayacaklara soyluyorum olumsuz yorum yapanlar yuzunden acabada kalmistim herkesin zevkleri tartisilir tabi ama ben cok begendim aski tadinda hissettirdiler kizimizda cok tatliydi konu itibariyle guzel bir dizi merak ediyorum kotu yorumlar yapan hic kotu dizi izlememisler burdan onu demek istiyorum dizi gayet iyiydi cok guldum izlerken jgs yine yakiyo burda o da cok tatliydj dizinin sarkilarinida cok begendim burdan herkese tavsiye ederim.pisman olmazsiniz izleyin derim

  • Yazan : Tansu Tarih : 2014-01-18 13:27:35

    Çemi opso!!!

  • Yazan : nalan Tarih : 2014-01-16 23:55:15

    Şuana kadar izlediğim kore dizileri arasında bi tek The Heirs'ı ve bu diziyi beğenmedim.Ben diziyi izlerken zevk alamadım sanırım beklentilerimi karşılamadı....

  • Yazan : korecanııım Tarih : 2014-01-14 21:15:13

    Her nekadar beklefiğim gibi bitmeseda sonu hoşuma gitti

  • Yazan : korevanııım Tarih : 2014-01-14 20:12:30

    Bence daha gzl olabil7rdi botong la ma tenin berarber sebgili olup bol bol zmn geç8rdiklerini gösterseydiii

  • Yazan : merve Tarih : 2014-01-13 22:16:04

    Su ana kadar kore dizilerinde sevdigi kisnin pesinde deli divane dolanipda kavusan bi playfull kissden oh ha ni bide pretty boydan kim bo tong

  • Yazan : KINCAN Tarih : 2014-01-13 21:37:23

    Beklentilerimin aşırı fazla olduğu bir diziydi. İlk 5-6 bölüm gerçekten gülerek seyrettim. Ama bi zaman sonra dizi sıkmaya başladı çünkü Ma Te, Bo Tong'a karşı olan hislerini aşırı geç anladı. İzleyicilerde bir anca önce mutluluk sahnesi görmek istiyordu gerçi olaylarda aşırı karıştı ama sonuç olarak olaylar da bağlanabildi. Yine beklentilerimi karşılamadığını düşünüyorum, Ma Te, Bo Tong'a karşı olan hislerini anladığında bile önceki davranış biçimini değiştirmedi, dizide Bo Tong'da hep bi çocuk havası vardı bu gibi şeyler belki de beklentilerimi karşılamadı. Yinede iyisiyle kötüsüyle bir diziyi daha bitirdik, çevirmenlere teşekkürler. |||

  • Yazan : zeynep Tarih : 2014-01-13 20:58:43

    NORMALDE JGSNİN DİZİLERİNİ BEĞENİYORDUM BURDA Bİ GÖZÜNE NOLMUŞ ANLAYAMADIM GÖZÜNÜN BİRİ KAPAKLI DİĞERİ KAPAKSIZ DİĞER DİZİLERİNDE FARK ETMEDİM DAHA GÜZEL FİNAL OLABİLİRDİ

  • Yazan : snzlk Tarih : 2014-01-13 11:45:57

    saçma bir şekilde başlayıp saçma bir şekilde biten içler acısı bir diziydi bu diziye harcanan emek ve bütçeye yazık bence senaristler sadece gelecek hasılata bakıyor..gerçi beklentim çok yüksek değildi..klasik kore mantığı..

  • Yazan : elfida Tarih : 2014-01-13 05:38:11

    cok guzeldi severek izledigim favori dizilerimden 1 oldu. Bazen huzunlensemde genel olarak gulerek izledim, sonuda guzeldi bence mutlu sondu biraz kisa olsada herkes mutlu oldu David'de aski buldu, kiz tam ona gore. bu guzel dizileri izleme firsati veren herkese cok cok tesekkurler..... KOMATTA !!!!

  • Yazan : mnelody Tarih : 2014-01-13 00:39:38

    bu dizinin sonu bof açok benzemiş kadın işi bırakır kocasıyla ilgilenir bizim oğlan kıza kavuşur yüzükle evlenme teklifi işler tatlıya bağlanır okadar mevzudan sonra teşekkürlerçevirmenler

  • Yazan : NAGEHAN Tarih : 2014-01-13 00:09:28

    güzel bir diziydi ben beğendim ama abartılcak kadar bir özelliği yok dizinin bence 16. bölümde bitirmeleri iyi olmuş fazla uzatmaları herkesi daha çok sıkardı kore dizilerinin en çok bu yönün seviyorum tadında bırakıyorlar dizilerin türk dizleri gibi 5 sezon yapıpta cıvkını çıkartmıyorlar bu diziyi beğenip beğenmemek size kalmış kimsenin düşüncesine etki etmek gibi düşüncemiz olmasın lütfen yorumlara bakınca bir çok kişi kendi düşüncesini kesin doğru olarak kabul etmiş herkesin düşüncesi kendine arkadaşlar birbirimizi üzmeye değmez ... ASYA FANATİKLERİ AİLESİ KAMSAHAMNİDA

  • Yazan : sevda Tarih : 2014-01-12 22:49:33

    daha iyi bi final olabılırdı bence

  • Yazan : alyell Tarih : 2014-01-12 19:14:00

    aigooo sonunda bunuda bitirdk harikaydı dizi oyuncular ama keşke biraz daha aşklrnı bo tong un o şaşkın bakışlarını görebilseydik çok teşekkür ederiz admin elerine sağlk kim hyun joong un dizisinde sıra byk bi heycanla bekliyoruz...

  • Yazan : dilara Tarih : 2014-01-12 19:02:14

    Ya çoğu kişi olumsuz yorumlar yapmış demekki dizi beklendiği gibi bitmedi demi ayrıca öznür ve başağa gelince sizene herkes bi diziyi beğenmek zorundamı ?

  • Yazan : nazlı Tarih : 2014-01-12 18:59:43

    süper bir diziydi zevkle izledim herşey mutlu sonla bitti

  • Yazan : gül Tarih : 2014-01-12 17:30:27

    Bu kızzı oynatmasınlar bırdaha hicden yere dizinin havasını bozuyor

  • Yazan : Kidrauhl Tarih : 2014-01-12 16:51:04

    Bir dizi daha bitti. Herkesin eleştirilerine rağmen bence çok güzel bir diziydi. David oppaya üzülüyordum ama sonra ona da bir tane kız verdiler bu yüzden sevindim onun için. Güzel sondu. En iyi diziler asya fanatiklerinde izlenir. ASYA FANATİKLERİ FIGHTING!!^^

  • Yazan : leebrar ho Tarih : 2014-01-12 16:14:02

    Dizi superrrr oppam her zaman ki gibi çooook yakışıklı

  • Yazan : betül karataş Tarih : 2014-01-12 14:30:49

    jang keun suk oyunculuğu diye bir şey varmıs dizide gördüm inşallah yeni projelerdede görürüz onu çeviriler için herkese teşekkürler.

  • Yazan : nimet Tarih : 2014-01-12 14:16:41

    çok güzel duygularla başlayıp eh bumudur la biten bir dizi izledik jgs diziyi öylesine çekmiş sanki oyuncular arasında pıroblem olmuş hissi hkim oldu ... herzaman korelileri anne takintisi vardır biliyoruz ama hep ıu nun oynadığı dizilerde bukadar rastlantı ilginç doğrusu le so jin dede sonuna kadar anne dedi başka bişey demedi tamam güzel kız seviyorum da ama sanki ( türkan Şoray )kuralları var haaa.. diziyi ljw ayakta tuttu bu bi gerçek çünkü karşılıksış aşkı oynadığı için rahatça rolunun hakkını verdi... neyse bu arada dizide güzeller geçidi yaşadık en çok elektirik perisini sevdim nekadar güzel kızdı öyle başrolü hakediyodu sanki yanli anlamayın ıu yu kötülemiyorum sadece büyüde gel diyorum sonundaki o komik öpüşme sahnesi herşeyi özetliyor zaten.... asyafanatikleri teşekürler

  • Yazan : meviks Tarih : 2014-01-12 12:23:04

    Bir diziyle ilgili olumsuz yorumlara karşı begenmiyorsanız izlemeyin çıkışını anlayamıyorum. İnsanlar olumsuz yönde de eleştirilebilirler. Sonuç itibariyle herkesin kendi fikri. Ayrıca birçok olumsuz yorum var. Demek ki birşeyler o kadar kusursuz değilmiş.

  • Yazan : asiye Tarih : 2014-01-12 12:17:43

    ya bu koreli yapimcilara yazarlarada ne demeli bi duyun bile yapmiyolar sinir oldum yinede mate evlenme teklifi yapti

  • Yazan : xeti quliyeva Tarih : 2014-01-12 12:13:15

    cok guzeldi birlide guldum agladik daha ne istiyelim kim hyun jongu haftaya bekleyelim

  • Yazan : nebominooz Tarih : 2014-01-12 11:38:43

    Finali Güzeldi diyebilirim asya müzikteki resime bittimmm D

  • Yazan : asiye Tarih : 2014-01-12 11:05:51

    cok guzel bir diziyidison 2bolumu hecanli bir sekilde izledim emegi gecenlere tsk ederim

  • Yazan : Başak Tarih : 2014-01-12 10:55:44

    a bazıları cidden haksızlık yapıyor , bence oyunculuklarda çok iy senaryoda eğlenceli , dizide cidden kaliteliydi. , Jgs'ye IU'ya şu eğlenceli senaryoya , bencebu kesinlikle büyük bi haksızlıktır! Yprumlarınızı yparken bi düşününya! Sizi bilmem ama ben izlerken cidden çook eğlendim her bölümü , hiç sıkılmadan , her saniyesinde hiç bitmesin ne eğlenceli diziya diyerek izledim , Bu diziyi yapan senarist , yönetmenlre , oyunculara , veçeviri yapan size çok teşkkürler

  • Yazan : kim ha ni Tarih : 2014-01-12 09:32:40

    teşekkürler fazla fazla fazla çekici olmasada izlenebilir bir dizi kamsamida novu novu novu

  • Yazan : Melike Tarih : 2014-01-12 06:59:54

    Bir diziyi daha bitirdikmi? Bizede dizi dayanmiyor valla finali guzel yapmislar ya ama bu dizi cabuk unutulur cunku cok elestiri aldi acaba koredede bu kadar elestiri aldimi merak ettim emegi gecen herkese teskkur edip yeni dizimize konsantre olalim buyuk heyecanla bekledigim INSPIRING GENERATION ahh bi basalsaydi yaaaa umarim bu dizinin çevirisi gibi geç gelmez iyi seyirler herkese komao admin

  • Yazan : zeynep yesil Tarih : 2014-01-12 05:19:17

    Bence harika bitti oppanin oyunculugu da on numara..

  • Yazan : büşra Tarih : 2014-01-12 04:57:09

    dizilerden tek beklediğiniz aşk romantizm mi. kusura bakmayın ama anlamıyorsanız izlemeyin. son derece iyi bi senaryo tahmin bile edilemeyen olaylar aynı zamanda öğretici. ee seviye istiyor haliyle. adam yakışıklı diye izliyorsanız izlemeyin zaten. bence fan falanda olmayın.olanları rahatsız ediyorsunuz. eleştirmeyi bilmiyorsunuz eleştiriyorsunuz. yaptığınız boş konuşmak sadece.

  • Yazan : Öznur Tarih : 2014-01-12 04:02:42

    Eğer bu kadar çok biliyosunuz kendiniz yazın bi dizi. Türk dizileri istek üzerine uzatılmaktan zırvalıyo. En azından tadında bırakıyo adamlar. Bu kadar elestirceksenizde izlemeyin. En azından dizilerin takipçi kalitesi artsın.

  • Yazan : CEMİLE Tarih : 2014-01-12 03:55:38

    kötü yorum yapanlardan dolayi önyargılı başladım ama harikaydı hatta süper ötesiydiii

  • Yazan : minozz Tarih : 2014-01-12 03:50:08

    Bence gayet güzel bi sondu bekledigim gibiydi kötü yorumlari umursamayın bilee .. Çevirmenlerimize nomu nomu nomu kumaooo ;)

  • Yazan : lsg Tarih : 2014-01-12 02:56:32

    Sonu iyiydi ya ben begendim choi david de kendine birini buldu en cokta onu istiyodum ma te biraz gec asik oldu ama keyifle izledim tesekkurler asya fanatikleriii ;)

  • Yazan : efsun Tarih : 2014-01-12 01:47:52

    Sonu süperdiiiiiii...Mutlu sonnnn Niye kötülüyonuz güzelim filmi tam istediğim gibi bitti...Çeviri için de teşekkürlür

  • Yazan : gökçe Tarih : 2014-01-12 01:34:51

    bu nasıl bir diziyi ya ıu var diye izledim ama tamamen zaman kaybıydı benim için.ne heyecan var dizide ne düzgün bir konu.şifre meselesini de sündürdükçe sündürdüler.tek beğendim yanı 2.çoçuk david onun dışında tırt bir dizi

  • Yazan : fatma Tarih : 2014-01-12 00:59:53

    bu diziyi jgs den sebeb izlesemde sevdim ama final gibi degildi sanki bi kaç bölüm daha olsaydı güzel olurdu çogu karakter eksik kalmış yinede mutlu bitti emegi geçen herkese saygılar teşekkürler asyafanatikleri bizlere böyle güzel diziler sundugunuz için

  • Yazan : esma Tarih : 2014-01-11 23:39:31

    kızmayın jgs hayranları ama gerçekten hiç beğenmedim sonu hiç güzel değildi bekldiğim gibi gitmedi açıkcası ama çevirmenerimizin ellerine sağlık çok emek verdiler sevselrde sevmeselerde bizim için çevirdiler teşekkürler

  • Yazan : hayran Tarih : 2014-01-11 23:29:07

    Oyuncu sevildiginden dolayi izlenenN bir dizi daha ne kadr oyuncu sevilsede yapim kotuyse izlenmiyor dizinin konusunu da begenmemistimm zaten cevirmenlerin ellerime saglik GeneDe .... dizide en sevdigim karakter bo tong duuu.

  • Yazan : cheonsa Tarih : 2014-01-11 22:59:01

    bence dizinin konusu müthişti. Dizi eğitici ve öğreticiydi. Botong'un aşkı biraz abartılıydı. (ilk görüşte aşka inanmıyorum) dizide mate ve botong birleşmesini erken istedik, olmamasıyla da dizide komik kısımlar oluştu. Benim için, bazı kore dizilerinden cok daha güzeldi. Beğenmiyorsunuz ve net bir sebep göstermiyorsunuz. Herkes romantizm sevecek değil, çok kötüydü ya deyip belki hayata dair bir şeyler öğrenebilecek dizilerin izlenmesine engel olmayın lütfen..

  • Yazan : meviks Tarih : 2014-01-11 22:20:04

    Pretty Man = ağır overrated. JGS için de büyük hayal kırıklığı. Şimdiye kadarki dizileri içinde kesinlikle en kötüsü. Bir daha böyle yapımlarla karşımıza çıkmaz umarım. Yazık oluyor ona da izleyenlere de.

  • Yazan : Nisa Tarih : 2014-01-11 21:58:29

    O kadar kötümü yaa... :(

  • Yazan : dilara Tarih : 2014-01-11 20:48:14

    Cansu katılıyorum sana tamamen hayal kırıklığı ya dizi çok saçmaydı zaten barı son bölümde mate ve bo tong birlikte olsaydı en azından biraz el ele tutuşup gezselerdi onu bile yapamamışlar neyse çevirmen arkadaşlar teşekkürler

  • Yazan : nihal Tarih : 2014-01-11 17:32:39

    neden türkçe cevirisi yok ve final o kadarda güzel değil

  • Yazan : darkangel Tarih : 2014-01-11 06:14:11

    Dizi başlarda iyiydi ama sonlara yaklaştıkça bozudu ma tea oppa için izledim ama bu dizi böyle bitmemeliydi yazık olmuş üzüldümm heyecan verici değildi ma tea oppanın yeni dizisini bekliyorum

  • Yazan : benn Tarih : 2014-01-11 01:45:53

    bence iyi son öpücükte sorun yok. zati fazla asırılığa gidilince diziler izlenmez bir hal alıyor .(bana göre )kore dizilerini bu yüzden seviyorum .tabi arada istisnalar var ) yada benim izlemediklerimde var

  • Yazan : alime Tarih : 2014-01-11 01:10:55

    yaa o kadar bekedim finalini doğru düzgün öpücük bile değildi :(( aiigııı

  • Yazan : Cansu Tarih : 2014-01-11 00:06:02

    Kimse yorumuma kızmasın lütfen ilk defa bir dizide hayal kırıklığına uğruyorum bence çok saçmaydı farklı bir konu olabilirdi çünkü oyuncular süper Jang Geun Suk'a ilk Youre Beatiful da aşık olmuştum burda beni hayal kırıklığına uğrattı sırf sonunu merak ettiğim için bölüm atladım ve şimdi iyi ki de atlamışım David Oppa çok iyiydi bence Bo Tongla olsun istedim ama olmadı Çevirmen arkadaşlara Emeği geçen herkese Teşekkürler

  • Yazan : aleks Tarih : 2014-01-10 16:53:44

    vay arkaas ben 16 bolum bekliyim belki bunlar boyle tatli asiklar olur diye bunlar beni hayallerimi mahv etsin yani dizi bildiin boyle bi qarip oldu neyse ama guzel diziydi dizi askindan cok kim bo tog ve mattenin komiklikleriyle aklimda kaldi

  • Yazan : bilge sevgi Tarih : 2014-01-10 01:50:21

    abi adamın öpüşmesi bile cool ya süperdi bence final mutlu sonla bitti mi? bitti. bu yüzden olay benim için bitmiştir

  • Yazan : deniz Tarih : 2014-01-09 21:34:15

    Dayanamayıp izledim sonu hiç tatmin edici değil 16 bölüm boyunca bekledik be bunların sevgili olmasını bence dizinin adı 16 bölüm boyunca hayvan gibi bunların sevgili olmasını bekliyeceksiniz ama ne yazık son 5 saniyesine sığdıracağız olmalı çok uzun ama bu dizi için uygun isim

  • Yazan : KORE DELİSİ Tarih : 2014-01-09 21:28:03

    BO TONG VE MA TAE AŞKINI SON BİR DAKİKA KALAYA KOYMUŞLAR YA PES DOĞRUSU DİYECEK BİR ŞEY BULAMIYORUM HİÇ AŞKLARINI YAŞAYAMADILAR HAKSIZLIK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM TUTKULU BİR AŞK BEKLİYORDUM AMA DEĞİŞİK BİR HİS BIRAKTI ARDINDA :(

  • Yazan : Filizz Tarih : 2014-01-09 20:34:45

    Sana katılıyorum Rabia ilk başlarda bende çok sevmiştim diziyi ama dizinin ilerleyişi çok ağırdı Ma te ve Bo Tong aşkını pek göremedik bu da beni pek tatmin etmedi :( Diziyi sadece oyuncuları sevdiğim için izlemeye devam ettim Bir dizinin daha sonuna geldik yeni dizilere YELKEN AÇAYIM bari ) Teşekkürler Admin

  • Yazan : hello hello Tarih : 2014-01-09 20:34:12

    Tü rkce altyazı biran ö nce gelse finali yapsak dizi ç ok güzel di daha yeni lerini bekleniyor Jang geun suk tan tekrar buluş mak ü zerre

  • Yazan : zeynep Tarih : 2014-01-09 19:30:28

    keşke bitmeseydi

  • Yazan : SuPeRYoRuM Tarih : 2014-01-09 18:46:18

    Final mi? Yuh yani bana. Ne finali ya. Olamaz ya!? Gercekden wimdi woklardayim. SAG OL ADMIN

  • Yazan : SuPeRYoRuM Tarih : 2014-01-09 18:07:48

    Oncelikle woklardayim demiyorum cunku, boylede olacagini biliyordum. Belkide kararlari 16 ci bolumdeydi dizini bitirmeleri, ama onceki bolumlerde de soylediyim gibi MT nin Bo Tongun awkini fark etmesi gec oldu, bu awki daha bi seyirciye gercekci ve aniden olmadigini isbatlamalari icin dizi bi kac bolumde uzatmalari gerekiyordu( mesela 18, yada 20 bolum olmali) Dizi hakkinda sonra yazicam. Bide 9 kadin BT cikdi. Bense 10 cu saniyordum onu. ENTERESAN!

  • Yazan : Merve Tarih : 2014-01-09 18:06:31

    Dizi güzel fakat sonu tatmin edici değildi ama dizideki yakışıklılar hakkına izlene bilir :]

  • Yazan : Rabia Engin Tarih : 2014-01-09 17:47:08

    İlk başlarda çok sevmiştim ama sonu pek tatmin etmedi çok az bir bölüme sığdırdılar ağı ağır gittiler ne bileyim keşke ma te aşkını 7. 6. bölümde falan fark etseydi :(