Asyafanatikleri toplam 705 Kategori ve 13153 dizi film bulunuyor.

34019 İzlenme





Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Shut Up Flower Boy Band > Shut Up Flower Boy Band 15.Bölüm İzle

Açıklama :

Flower Boy Band: Eye Candy 15.Bölüm İzle

Eklenme Tarihi :

2012-04-15 23:17:41

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : shamelsss Tarih : 2014-02-05 16:51:23

    bu diznin altina yorum yapanlar spoiler vermeye merakli

  • Yazan : Nil-Kyun Jong Tarih : 2013-09-27 17:29:05

    Ha Jin ve Kyung Jong ikilisine bayılıyorum resmen Ye Rim e de gıcık oluyorum ya sesi de kötü.Hyun Soo ona ''Ha Jin sence senden hoşanıyormudur''diye sorduğunda ''evet'' diyor ee kardeşim o zaman neden Ha Jin in gözü önünde Hyun Soo Hyun Soo diyon :( Aish damarım tuttu

  • Yazan : aslı Tarih : 2013-08-29 16:21:56

    hepsini yeeerrriiiimm bunların yaaa leee hyun soo bide diğer şebek varya klavye calan onlara geberiym yaaa

  • Yazan : Yaren Akgün Tarih : 2013-07-26 06:22:31

    Lee Hyun Soo nun bakışları çok etkileyici olum lan. Aşık oldum D:S ASd.

  • Yazan : chen sook Tarih : 2013-07-17 02:41:37

    ilgin için teşekkürler admincim :( napalim devamını pc den izliycez artık.. çok iyi bi siteniz var^^ öncelikli tercihim asyafanatikleri..fightinggg¡¡¡

  • Yazan : chen sook Tarih : 2013-07-15 11:44:38

    lütfen 15 ve 16 yi alternatif yukler misiniz??? telefondan acilmiyor. lütfenlütfen admin admin teşekkürler simdiden. -->Admin Cevap: videoları daily yüklediğimizde direk siliniyor malesef..

  • Yazan : sAkUrA Tarih : 2013-06-03 19:42:05

    JiHyuk bu bölüm beni mahvettin T__T canım ya nasıl ağladı öyle :(nAcaba JiHyuk'un konuştuğu adamın Japon şirketle alakası olabilir mi :P

  • Yazan : *heart* Tarih : 2013-02-24 10:15:36

    vee sonunda bu güzel bölümlerin ardından finale geldiiiimm

  • Yazan : ezel Tarih : 2013-02-07 21:52:46

    harikaaa süper bi dizi

  • Yazan : Gülnur Tarih : 2012-10-01 14:12:11

    İşte bu bir araya gelecekler sonunda 1 saatten sonra son bölüme yorum yaparım:p ellerinize sağlık

  • Yazan : Nurcan Tarih : 2012-08-27 17:59:27

    Her şey ortaya çıktı grup biran önce birleşmeli.Onlar bir aradayken daha güzel oluyor..

  • Yazan : Myunsootriples Tarih : 2012-08-02 14:25:40

    açılmıyoo :( ne yapabilirimm ? Admin cevap: DNS ayarı yapınız.

  • Yazan : lee min ki Tarih : 2012-07-25 14:52:25

    teşekkürler admin

  • Yazan : lee min ki Tarih : 2012-07-24 15:44:30

    neden açılmıyo başka hiç bir yerde de bulamadım bulan varsa lütfen söylesin 16.bölümde açılmıyo yardım edin lütfen.ayrıca diğer bölümleri süperdi. Admin cevap: Videolar çalışıyor VK videoları için DNS ayarı yapınız Putlocker seçeneğinden izlemeyemiyorsanız video altındaki yardım konusuna bakınız!

  • Yazan : kim Tarih : 2012-07-20 14:33:35

    neden açılmıyo deli olucam baska bir yerdede bulamadım yardım edin lütfen

  • Yazan : harunı Tarih : 2012-05-02 02:42:52

    sonunda gercekler ortaya cıkmasıyla hersey yoluna gırecek gıbı

  • Yazan : anna Tarih : 2012-04-22 07:58:04

    son bölüm gelsin artık yaa hepimiz bekliyoruz

  • Yazan : ayşenur atalay Tarih : 2012-04-21 18:36:17

    16. bölüm ne zamn gelicek acaba ??

  • Yazan : hacer nur korkmaz Tarih : 2012-04-21 08:30:01

    16. bölümü beklediğmi söylemiştim

  • Yazan : hacer nur korkmaz Tarih : 2012-04-19 17:21:26

    sonunda işler yoluna girecek galiba(: 16. bölümü bekliyorum....

  • Yazan : seda@ Tarih : 2012-04-18 18:13:06

    ah artık iyi birşey olsun şu dizide yaaa bölüm için teşkkürler çok bekletmeyin bizi )

  • Yazan : MünevverTürk Tarih : 2012-04-17 20:38:25

    Çok teşekkürler. Bir sonraki bölümü bekliyor olacağım... ^^

  • Yazan : Park Hae Yeon Tarih : 2012-04-16 18:19:36

    Ah! Hyun Soo-ah! Seni seviyorum... Ji Hyuk-ah! Sakın kabul etme! Son bölümü merakla bekliyorum. Lütfen biraz çabuk gelsin.. Cebal.. ^.^

  • Yazan : funda Tarih : 2012-04-16 12:29:19

    vay be 15. bölümüde izledik bir bölüm kaldı umarım o da çabuk gelir ve bitiririz teşekkürler..

  • Yazan : HaNa Tarih : 2012-04-16 02:01:46

    son bölümüde istiyoruuuz )nteşekkürler.

  • Yazan : Sophie Tarih : 2012-04-16 01:53:37

    Aynı anda iki bölüm, emeğinize sağlık. Çok teşekkürler.

  • Yazan : semra Tarih : 2012-04-16 00:12:55

    soooon bölüm gelsin artık off