Asyafanatikleri toplam 713 Kategori ve 13218 dizi film bulunuyor.

59487 İzlenme





Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Shut Up Flower Boy Band > Shut Up Flower Boy Band 2.Bölüm İzle

Açıklama :

Shut Up Flower Boy Band 2.Bölüm İzle

Eklenme Tarihi :

2012-03-08 06:25:13

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : nurcan ünal Tarih : 2014-07-20 04:34:48

    yongugo ingilizce demek değil mi ingilizce nasıl söyleniyor dedi sanırım çünkü başta eye candy'i korece söylüyodu ve Glastonbury dedikleri festival de dünya çapında değil mii?

  • Yazan : koredelisi Tarih : 2014-07-17 15:47:46

    ya ya ama olmaz ki

  • Yazan : hmdy_1907_mb Tarih : 2014-07-16 11:05:48

    SPOİLER : yaaa çocuğu öldürdüler diğer çocuk başrol arkadaşı öldü ona rağmen kıza aşık olacak filan niye onu başrol yapmışlar yaa

  • Yazan : ayse Tarih : 2014-07-07 09:11:39

    başrol o ztn low neyine üzüliiniz .Çok güzeldi en azından türkiyenin var olduğunu biliyorlar

  • Yazan : seren Tarih : 2014-07-06 18:26:04

    cok mükemmel pişman olmazsınız keyifli dakika lar

  • Yazan : Ekin Yılmaz Tarih : 2014-07-04 12:54:18

    çok güzel çok

  • Yazan : Ekin Yılmaz Tarih : 2014-07-04 12:44:57

    çok güzel çok

  • Yazan : AsFlamer Tarih : 2014-07-03 10:30:47

    Eğer Byung Hee ölmeseydi Ji Hyuk ve kız olamayacaktı. Yani onu öldürmelerinin sebebi Ji hyuk'un da kıza aşık olması bence. Haraketlerinden belli. Ayrıca Byung Hee dostum en mutlu olduğun an dayak yediğin an mı ? Cık cık . Çk ayıp çk. Farkındaysanız kafasını sağa ve sola çeviriyor. O anda tırı görmüştür. Bu arada cidden Tükrçe nasıl söyleniyordu diyor. Oyss yerim Eye Candy - Göz Şekeri oluyor heralde .s.s..s.s

  • Yazan : Rabia Tarih : 2014-06-23 15:49:26

    Ölmedi dmi o rüyaydı o :((( yaaa ölmesin

  • Yazan : melsmsk Tarih : 2014-05-19 13:00:51

    Türkçe nasıl söyleniyordu diye sordu

  • Yazan : gül Tarih : 2014-03-11 16:36:35

    çok güzel

  • Yazan : irema Tarih : 2014-01-05 20:16:43

    lan rüyaymış apaçık neyini anlamadınız

  • Yazan : nr Tarih : 2013-10-16 01:26:44

    Ynlış karar Ada :/ Ben de öyle düşündüm ama mükemmel gitti. İlk bölümlerden daha iyi yerler vardı..Bitirdim diziyi, Keşke byong lee ölmeden dvm etsydi ya :S :/ :(((!!

  • Yazan : Meryem Tarih : 2013-09-25 18:29:12

    Ya sonu cok fena olamaz :((

  • Yazan : Korekolik Tarih : 2013-09-24 21:45:48

    Abi spoiler vermesenize.

  • Yazan : Ada Tarih : 2013-09-12 18:56:44

    İzlemiycem ben bu bölümden sonra. Nasıl öldürürler ya dizinin en önemli karakterini. Onsuz güzel olmaz zaten.

  • Yazan : LOTUS~ Tarih : 2013-09-06 02:37:41

    Bu sinirle,an itibariyle..Kore'ye uçup zengin çocuklarının ve o kör kamyoncunun canını okumak istediğim doğrudur -.-

  • Yazan : deniz Tarih : 2013-09-01 20:43:19

    fikir almak için yorumlara bakıyoruz spoiler verip ölenin kim olduğunu söylediğiniz için tesekkur ederim

  • Yazan : CHOİ MİNKİ Tarih : 2013-09-01 12:52:23

    öldü mü yaa olamaz :(

  • Yazan : betül Tarih : 2013-08-30 22:02:21

    off çok üzüldüm ya tumblrda gifini görmüştüm hangi dizi çok merak ediyodum şans eseri denk geldim en sevdiğim karrakterdi ya bu kadar çabuk öldürmeseydiler keşke :'((

  • Yazan : aslı Tarih : 2013-08-26 20:05:34

    yaaa bolumler 60 dk bile değil ya 40 dk yapmyın bunu yaaa :S :S ama dizi muhtesem daha 2.bölümn ortasındayım izlemeyen varsa izlesin ^^ kamsamnidaa

  • Yazan : cdcsd Tarih : 2013-08-23 22:20:34

    ağladım :(

  • Yazan : ecrin şafak Tarih : 2013-08-23 21:24:26

    konuk oyuncuyu tanımıyordum zaten ama sonra başrole geçecek olan zırık oğlanın 2 dizisini izledim lie to me ve gu family book nefret edıyorum ondan keşke ölmeseydı tanımıyordum ama o daha iyidir. myung soo keşke başrol alsaymış :(

  • Yazan : tuğba serdar Tarih : 2013-08-18 13:54:48

    Yaaa nie öldiki uf cok uzuldum ve kızı seven zengin çocuğu bi elime geçirirsem

  • Yazan : Kübra Arslan Tarih : 2013-07-31 05:04:56

    offf neden öldü yaa :( en azından 2. bölümde ölmeseydi :/

  • Yazan : glcnyldrm Tarih : 2013-07-20 16:52:52

    sakın ölüyor demeyin :(

  • Yazan : tuğçe kunduracı Tarih : 2013-07-18 17:07:39

    bebol sopasıyla nasıl vurdu hayvan oğlu hayvan

  • Yazan : HyunSrwn Tarih : 2013-07-11 00:41:55

    o son ne öyle yaa :(

  • Yazan : zeynep Tarih : 2013-07-10 23:43:20

    bu nasıl bi sondu ya daha 2. bölümden :( çok sevdim onu

  • Yazan : merve Tarih : 2013-07-09 15:49:13

    byung hee nin kime benzediğini buldum ) Kaptan Jack Sparrow a benziyo hareketleri filan benim favori karakterim yaaa bi şey olmasın onaaaa T_T diziyi onun için izliyorum :/

  • Yazan : yasemin Tarih : 2013-06-24 17:20:46

    bu bölümden sonra diziyi izlemeye gerek yok

  • Yazan : sAkUrA Tarih : 2013-06-02 00:37:39

    İnanmıyorum o.O bu nasıl son ya T____T Şoklardayım ;A;

  • Yazan : merve Tarih : 2013-05-15 23:51:19

    Partlı sistem eklermisiniz lütfen sırf partlı sistemi var ve rahat izleniyor diye bu sitedeyim. Admin cevap: Daily videosu bu bölümde silindiği için eklenmeyecektir.

  • Yazan : Egom Tavan Tarih : 2013-02-25 15:36:25

    Shut Up: Flower Boy Band: Episode 2 bölümünü artık yüklermisiniz çok merak ediyorum bu arada harika bir dizi sonunda araba çarpmasa iyi olurdu diye düşünüyorum.

  • Yazan : *heart* Tarih : 2013-02-21 12:13:28

    şok olduuuuumm. o nasıl sondu öyle yaa ...

  • Yazan : Gizem Duru Tarih : 2012-12-12 16:28:16

    Harikaaa

  • Yazan : Nurcan Tarih : 2012-08-26 21:04:08

    Harika bir bölümdü.Ama sonu biraz kötü oldu.Araba çarpması falan.Gıcık bir tip olsa da komik bir karakterdi...

  • Yazan : Elif Çakır Tarih : 2012-06-28 11:19:05

    Admin durmadan donuyor ve dizim yarıda kalıyor.Duraksamalardan sıkıldım ne yapabilrim ?

  • Yazan : jang geun suk Tarih : 2012-05-08 18:30:55

    o son neydi öyle ya bi an korktum walla güzel bi dizi emeği geçen herkese teşekkürler kumao

  • Yazan : harunı Tarih : 2012-04-28 02:21:58

    zengın ve fakır ogrencıler arasındakı yarısı anlatıyor gıbı

  • Yazan : lar2 Tarih : 2012-04-03 15:37:05

    admin ltfn vk yi ykle artık yaa

  • Yazan : dsds Tarih : 2012-04-02 01:51:53

    admin vk yüklermisin izleyemedm

  • Yazan : seda@ Tarih : 2012-03-23 16:06:14

    ne son du o öyle yaa