Asyafanatikleri toplam 761 Kategori ve 14269 dizi film bulunuyor.

20482 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > The Snow Queen > The Snow Queen 1.Bölüm İzle

Açıklama :

The Snow Queen / Noon Eui Yeo Wang
Nam-ı Diğer: Kar Kraliçesi
Tür: Romantik, Drama
Bölüm Sayısı: 16
Oyuncular:
Bin Hyeon
Yu-ri Sung
Ju-hwan Im
Konusu:
17 yaşındaki Tae Woong bir matematik dahisidir, daha sonra kendisini sevecek iki insanla tanışır. Biri en iyi arkadaşı diğeri sevgilisi olacaktır. En iyi arkadaşı Kim Jeong Kyu bir yarışmada yenildiği için intihar eder. Bu zamanlarda küçük bir kızla tanışır. 25 yaşına geldiğinde Tae Woong üçüncü sınıf bir boksördür, ve yıllar önce tanıştığı Bo Ra ile tekrar karşılaşır...

Eklenme Tarihi :

2013-04-28 21:43:38

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : koresevdalsıı Tarih : 2014-07-03 17:13:02

    inanamıyorummm bu nasıl bi dizi böyleeeee ağlamaktan perişan oldumm.jeong kyu nun öldüğü sahneden mahvoldum resmen hyun bin nasıl ağladı öyle.2.bölümün fragmanı da müthişşş.yaa ben 6 yıldır bu diziyi nasıl görüp de izlemem kendime şaşıyorum yaaaa

  • Yazan : koresevdalısı Tarih : 2014-07-03 16:18:00

    filmin en sonunda görüşcez gençlerrrrr o kdar çok kişi tavsiye etti ki hem de dram seven birisin nasıl izlemessin dediler ..ya zaten hyun bin varsa iyidir diye düşünüyorum.hadi bakalım 3 güne bitiririm artk admin seni de çok yoruyorum helal et hakkını.günde 5 den aşağı yorum yollamıyorum yaa

  • Yazan : EBRAR Tarih : 2014-06-24 15:03:51

    Bende **** da gördüm , herkesin en beğendiğim dizisi olduğu için merak ettim . ama yorumlar bu kadar az olunca tereddütte kaldım bende ya .yaza girdik romantik komedi daha iyi gidiyo 'after school bokbulbok tan sonra dram izlersem çökerim sanırım NOT: izlemediyseniz iizleyin AFTER SCHOOL BOKBULBOK . 15 dakikalık mini dizi ve çok eğleneceksiniz

  • Yazan : Sewm Tarih : 2014-06-02 16:39:52

    Ağlamayı ve hyun bini seviyorsanız mutlaka seyredin....

  • Yazan : beril ece demirel Tarih : 2014-01-29 12:40:43

    biz şu an 5 arkadaş izlemeye başladık çok güzel diyorlar yeppuda da çoğu kişinin en sevdiği dizi olarak geçiyor youtubede the snow queen never alonge diye bi vidio var önce onu izledik şimdi diziyi izleyeceğiz

  • Yazan : AYPERİ Tarih : 2013-11-17 01:29:03

    ASLINDA ÇOK GÜZEL BİR DİZİ NEDEN YORUM ALMAMIŞ ANLAMADIM MERAK EDENLER SEYRETSİN