Asyafanatikleri toplam 792 Kategori ve 14800 dizi film bulunuyor.

202736 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > To The Beautiful You > To The Beautiful You 15.Bölüm İzle

Açıklama :

To The Beautiful You 15.Bölüm Türkçe altyazılı İzle

 

 

 

 

16.Bölümü İzlemek İçin tıkla

Eklenme Tarihi :

2012-10-03 18:49:50

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : ASLI NUR Tarih : 2014-09-01 11:58:45

    EUN KUL HARİKA KEŞEK KIZLA ÇIKSA ÇOK DAHA İYİ OLUR. FİLİM HARİKA YAA HAYATTA BU KARDAR GÜZEL FİLİM GÖRMEDİM

  • Yazan : ceren bencde Tarih : 2014-07-26 22:32:32

    Ya bnm anlamadigim ceviriyi begenmiyorsaniz niye başka bir kapiya gitmiyorsunuz..kūçūk sorunlar olabilir ama diziyi izlerken umusamamiz lazim bnce siz diziyi izlemiyorsunuz nerde hata var diye yakayip bizim kafamizi bozmak istoyorsunuz ama bencd boşuna bu kadaf yorulmayin bizim kafamiz hoş sizinki nasil bilmemmmm

  • Yazan : ceren Tarih : 2014-07-23 01:33:32

    ceviriyi begenmeyenler o zaman gidip baska bir sitede izlesinler dizilerini bakalım boyle iyisini nerede buluyorlar. gercekten ceviriler cok güzel ufak tefek sorunlar olabilir ama bunlar göze batmıyor,rahatsızlık vermiyor. korece zor bir dil buna ragmen boylesine iyi cevirebiliyorsunuz. ellerinize saglık. harikasınız.

  • Yazan : busenur Tarih : 2014-07-08 22:08:04

    Bencede walla diolar çeviri. Yapcaklarsa güzel yapsinlar ama EMege SAYagi

  • Yazan : busra Tarih : 2014-07-01 01:54:25

    dizi guzel ama çeviriniz igrenc bazılarında altyazı yok bazılarında valla mı filan yazıyo sinir edici lutfen biraz dikkat edin

  • Yazan : sümeyye Tarih : 2014-06-29 05:16:35

    yaa eun kyula çook üzüldüm goo jae hee i çin neler yapmıştı yazık yaa

  • Yazan : nurten Tarih : 2014-06-01 08:11:36

    eşekr ederim adminnnnnn

  • Yazan : nurten Tarih : 2014-05-29 15:01:54

    bu bolumun sonundakı dızının adını azarmısın admın. Admin cevap: Dizinin adı The Great Seer http://www.asyafanatikleri.com/kategori/the-great-seer

  • Yazan : zeynep Tarih : 2014-05-23 00:05:43

    Ya çok üzüldüm eun kyule yaa ben en çok onu sevmiştim hem o daha tatlı ama bence kuz azla güzel değil bence hanna daha güzel

  • Yazan : ecrın Tarih : 2014-04-28 11:24:19

    16. Bolumu nereden izleye bılırım? --->http://www.asyafanatikleri.com/to-the-beautiful-you-16-final-bolumu-izle.html

  • Yazan : asdffgh Tarih : 2014-03-28 21:14:32

    Buson bölümdeğil 16.bölüm de var. Herneuse eun kyuullll wen bana gel kuzummmmm gerçekten çok güzel yaa

  • Yazan : ayşegül Tarih : 2014-03-24 18:57:14

    eun kyul askım benim ya yazıkkkk en çok onu sevdim bu dizide çok canayakın çok tatlı ve çok büyük bir kalbi var

  • Yazan : bence Tarih : 2014-03-11 17:10:29

    çokk güzelldi

  • Yazan : sude naz Tarih : 2014-03-10 12:04:50

    çokk güzledii hühüüh

  • Yazan : Tuçe Tarih : 2014-02-06 18:54:02

    Admin bazı yerler çevrilmemiş. Neden ?

  • Yazan : ders boş eylen coş Tarih : 2014-02-01 21:49:23

    süper sıska çok tatlı

  • Yazan : adsızım lan Tarih : 2014-01-23 17:24:42

    16.bölüm var mı ?? ----->http://www.asyafanatikleri.com/to-the-beautiful-you-16-final-bolumu-izle.html

  • Yazan : ecem gezer Tarih : 2014-01-19 04:13:19

    keşke to the beautiful hiç bitmese...

  • Yazan : arda Tarih : 2014-01-13 16:22:38

    Eun Kyul için çok üzüldüm :((

  • Yazan : Jang Geun Suk Tarih : 2013-12-22 00:27:20

    @TuanaCetn bence aşk gelip kapına dayansa o an kimseyi umursamazsın.. Dostum üzülecek diye seni seven aşkını bırakamazsın ki.. Kız gayet haklı bence Eun Kyul'a üzülüyorum da yapçak bişy yok ya *-*

  • Yazan : TuanaCetn Tarih : 2013-12-09 19:38:32

    Ben Olsam Dayanamaz Eun Kyul'a giderdim.Nasıl uzuldu kıyaamm yaa :'( Allah göstermesn böle durumu :(

  • Yazan : Eray KOÇ Tarih : 2013-12-05 15:42:34

    14. bölüm çok güzel hele MİNHOnun 2.31 atlaması fena...TARİHE ALTIN HARFLERLE YAZILACAK BİR DİZİ

  • Yazan : aydın Tarih : 2013-11-15 21:11:18

    kore diziler süper izlemekle keyif alıyorum

  • Yazan : elif Tarih : 2013-10-26 22:48:57

    Ya bisi dicem 15. bolum son mu peki bu en sonda cikan fragman gibi sey ne alaka devami yokmu bunun ?? :(( lutfen bilen varsa habe versin cunku bu diziyi cok severek izledm umarim 15. bolm son degildr Admin cevap: dizinin tüm bölümleri için kategoriye bakınız dizi 16 bölümdür http://www.asyafanatikleri.com/kategori/to-the-beautiful-you

  • Yazan : lukufuzika Tarih : 2013-09-19 22:51:07

    eun kyul diyorum en zor zamanda kötü şeyler öğreniyor tuvalete gitmeyi bile unutuyor. sanki bi kase şeker almaya gelip dedikodu yüzünden unutup giden komşu gibi :( sorun şu bu unutulacak bişey mi kardeşim :( mesane olayına noldu. :(

  • Yazan : aaa Tarih : 2013-09-19 17:14:01

    10. dk çalan şarkının adı ne bilen var mı

  • Yazan : aysenur kbk Tarih : 2013-09-12 16:50:33

    sakamısınız ya 16. bölüm var dimi böyle sonmu olur lan ??????******?* sarıldılar bitti yaa :((( hayal kırıklıgına ugradım

  • Yazan : özge Tarih : 2013-09-06 01:57:45

    sonunda ağladım ya off :(

  • Yazan : hatice Tarih : 2013-08-22 20:11:57

    B u nerdeyse 5. izlemem ne kadar izlesem bıkmıyorum ...

  • Yazan : seher altuğ Tarih : 2013-08-20 18:21:57

    (HANİFE) sana teşekkür ederim bende final bölümünü arıyordum.......

  • Yazan : yanar Tarih : 2013-08-15 19:26:43

    ilk izlediğim kore dizisi buydu cidden harika

  • Yazan : lee jun ki Tarih : 2013-08-15 18:19:13

    en sevdiğim iki dizi bir bu bir de arang and the magistare ikiside süper

  • Yazan : Damdaki kemancı Tarih : 2013-08-11 12:56:55

    Arkadaşlar bazı kişiler son bölüm sanıyor dizinin tüm bölümleri olan yere basın dizi 16 bölüm.Çok güzeldi teşekkürler Asyafanatikleri.

  • Yazan : korecanavarı Tarih : 2013-07-31 23:35:06

    eun kyul'a çok üzüldüm ama biryandan da son bölümde tae joon ve jae hee'nin arasında olabilecekleri düşünüm.eun kyul'un ilk başlardaki saç hali daha güzel ve sevimliydi.

  • Yazan : hanife dinç Tarih : 2013-07-29 04:38:35

    bir bölüm daha var yani bu final diğil aslında 16 bölümlük. burdan izleyebilirsiniz _ http://www.asyafanatikleri.com/to-the-beautiful-you-16-final-bolumu-izle.html

  • Yazan : merve ok Tarih : 2013-07-27 04:25:02

    oh be sonunda düğüm çözüldü,ama Eun Kyul'a çok üzüldüm:(

  • Yazan : melis Tarih : 2013-07-26 13:55:03

    1. part 25:32'de çalan şarkı ne acaba? Aciiill (^o^)

  • Yazan : gökçe Tarih : 2013-07-25 14:31:29

    YAAA OFFF EUN KYUL A ÜZÜLDÜM YAA LEŞKE ONU SEÇSEYDİİ BİDE DÜZZGÜN BİTMEDİ DİZİZİİİ YAAA

  • Yazan : tugba Tarih : 2013-07-24 22:19:00

    Başak'ın yorumu benı dızıden daha cok guldurdu cok dogru bence de kızı bı dogru duzgun cıkarmadılar oglanın karsısına

  • Yazan : nergis güven Tarih : 2013-07-22 18:25:25

    bunun da sonu diğerleri gibi dandik olmaz inşallah

  • Yazan : betül Tarih : 2013-07-21 00:42:40

    ben olsaydım futbolcu olanı secerdim ooooof of :(

  • Yazan : Başak Tarih : 2013-07-17 15:37:54

    Zırt diye bitirdiler diziyi, bön bön bakakaldım.. Hayır yani neydi aceleniz, şu kıza bi güzel peruk ayarlayamadınız mı arkadaş? Merdiven altı kuaföründen alınmış full kırıklı peruğu taktılar kafaya.. Bi kere de pembe nevresim geçirdiler üstüne.. Bi de bit pazarı bi sarı etek?? Eee noldu yani zihnimizde erkek olarak kaldı.. Gayet Gay'ce bitti yani dizi.. O kadar bölüm bekledik, bi öpüşeydiniz şööyle, salak dudak değdirme dışında bişeyler görseydik ya da ikinizin de gözü kapalı olabilseydi? Bi de bu fındık fıstık yemek gibi haşlanmış yumurta yemek ne arkadaş? Valla ürperdim.

  • Yazan : ncyvsr Tarih : 2013-07-11 01:34:30

    bence jae hee eun kyul ile olmalı. yüksek atlamada da diğer çocuk kazanmalı, tae joon zaten herşeye sahip babasıyla barıştı ve çok yakışıklı hem böylece herşey adaletli olur. ayrıca eun kyula yazık gerçekten çok tatlı.

  • Yazan : N.Y Tarih : 2013-07-03 02:19:31

    Bu dizideki ingiliz hayranlığı ne yaa ingiliz bayraklı dolaplar çantalar ..Tek hoşuma gitmeyen olay bu oldu . Onun dışında çok eğlenceli bi dizi vaktin nasıl geçtiğini anlamıyo insan choi çok başarılııı .

  • Yazan : gülşah Tarih : 2013-07-01 19:41:54

    arkadaşlar daha bu bölümü seyretmedim ama yorumlara bakıyım dedim dizi 15 bölüm değil 16 bölüm bilmeyen varsa 16. bölümüde var yani bu son değil -->http://www.asyafanatikleri.com/to-the-beautiful-you-16-final-bolumu-izle.html

  • Yazan : irem_jgs Tarih : 2013-06-17 14:29:18

    bari ewlenselerdi veya sewgili olsalardı.sadece sarıldılar.hatta bu olanları sonunda çocuklarına anlatıyorlarmış gibi yapsalardı

  • Yazan : zzey prs Tarih : 2013-06-17 03:46:11

    ya ben anlamadım nolcak şimdii ?? neyse yarın izlerim artık .

  • Yazan : Misafir- Tarih : 2013-06-14 12:33:33

    Dizi güzel fakat sonunu beğenmedim.Daha çok yarım kalmış gibiydi . Mesela kız tedavi olmayı kabul etti mi?,sarışın çocuk sevgili buldu mu?, okul kızın erkek kılığında olduğunu anladı mı? falan yani

  • Yazan : choi minho Tarih : 2013-06-13 22:46:43

    yhaa bitmesinnnnnnnnnnn

  • Yazan : İrem Tarih : 2013-06-02 15:57:06

    Kang Tae Joon'un orada ünlü biri olduğunu sanıyordum. Adam otobüse biniyor. Kimse başını çevirip bakmıyor bile. Türkiye'de olsa linç ederlerdi.

  • Yazan : Selin Tarih : 2013-05-15 23:01:11

    futbolcuda çok tatlı minho yuda çok seviyorum

  • Yazan : hacer Tarih : 2013-04-09 18:21:58

    bof,playful kiss,hana kimi,mei chanın kahyası,you re beatiful,you have fallen for me, coffee prince, personal taste,secret garden, ma boy, flower boy next door izlediklerim bunlar hepsi de harika ama bir uyarı you have falen meden sonra you re beatifulu izlemeyin

  • Yazan : Selen Redif Tarih : 2013-03-17 14:48:00

    BU DİZİDE BİTİYO YA BU SEFERKİNE ÇOK ALIŞMIŞTIM...ADMİN ELLERİNE SAĞLIK...ARKADAŞLAR BANA ÖNEREBİLECEĞİNİZ GÜZEL BİR DİZİ VARMI???

  • Yazan : Çağrı Tarih : 2013-02-10 00:37:32

    sonu keşke böyle bitmeseydi biraz şaçma bitti sanırsam kız daha amerikaya dönücekti eun kyul o çocugun içten gülüşüne bitiyorum ...eline saglık admin başarılarının devamı dilerim

  • Yazan : nur Tarih : 2013-02-05 12:26:20

    dizi gerçekten çok güzel cha eun kyul çok tatlı =)) playfull kiss izlemenizi öneririm çok gzl bir diziiii D

  • Yazan : asdfgghhj Tarih : 2013-01-31 12:11:45

    iyide goo chee ii zaten en baştan tea joon için gelmişdi .. ama eun kyul gerçkten çok tatlı .s iksnde gerçkten sevdğim için .. çok zooor bi duruuuum *-*

  • Yazan : blue Tarih : 2013-01-19 13:27:30

    cok guzeldı sadece final kaldı sabırsızlıkla beklıyo olucam nçeviri ekibine teşekkurler ADMİN CEVAP:.........Beklemenize gerek yok bu dizi finallemiştir. yandaki kategori kısıtlı video göstermekte dizinin asıl kategorisinde giderek tüm bölümleri görebilirsiniz. http://www.asyafanatikleri.com/kategori/to-the-beautiful-you

  • Yazan : destina Tarih : 2013-01-09 23:55:08

    eun kyul bitanesin sen o üzülüce bende çok üzülüyom üzülmesin artık o içimi acıtıyo oppammm

  • Yazan : büşra Tarih : 2012-12-25 20:52:21

    tea joon sana bayılıyorum bitanem

  • Yazan : Buse Kuzu Tarih : 2012-11-28 01:21:31

    kızın kimin için geldiği belli zaten sölemeye gerek yok ortada bir sevgi var sonçta ama öbür çocuk içinde üzgünüm çok iyi biri böyle olmasydı keşke onun için

  • Yazan : eren Tarih : 2012-11-08 12:18:00

    ben kızın yerınde olsam futbolcuyu secerdım sevımlı neselı candan samımı kızı herseklıyle kabuletmıs bırı ustelık ama gonul bu kıme konacagı bellı olmaz tabıkı bu bolum bıraz huzunluydu bence

  • Yazan : Knag Tae Joon Tarih : 2012-10-07 13:43:56

    Süper Bölümdü Elinize Sağlık!!

  • Yazan : bollygul Tarih : 2012-10-07 12:32:31

    son bölüm kaldı bu diziyi özleyeceğim hele bu şarkısını http://www.asyamuzikleri.com/to-the-beautiful-you_stand-up-dinle.html

  • Yazan : Kang Tae Joon Tarih : 2012-10-06 01:04:10

    Turkce Alt Yazı Ne Zaman Cıkar Acaba,?

  • Yazan : sevdemu Tarih : 2012-10-05 14:58:19

    aigooo sona geldik T.T TR altyazısını bekliyoruz.lütfen hızlı olunn

  • Yazan : diloş Tarih : 2012-10-04 18:55:44

    türkçe alt yazı nezamn çıkar

  • Yazan : asli balik Tarih : 2012-10-04 14:10:29

    Yüklediniz icin tesekkürler resimlere bakmak da zevkli oluyor

  • Yazan : Gözde Tarih : 2012-10-03 20:54:50

    Korede bile bugün yayınlandi bi sabırlı olun, yarına ingilizce altyazısı çıksa ancak cuma gününe türkçe altyazısı gelir..

  • Yazan : çağla Tarih : 2012-10-03 19:31:42

    lütfenn söğler misiniz to he beatiful you 15.bölüm altyazısı ne zmn çıkar ?