Asyafanatikleri toplam 772 Kategori ve 14485 dizi film bulunuyor.

268431 İzlenme


 




Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > You've Fallen For Me > You've Fallen For Me 9.Bölüm İzle

Açıklama :

You've Fallen For Me / Heartstrings 9.Bölüm İzle

Eklenme Tarihi :

2012-07-18 19:41:48

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : korecan Tarih : 2014-09-13 23:43:26

    gençler yong hwa nın soledigi sarkı 'Lucky' aynı zamanda bu sarkiyı bi programda soyluyoo hem de IU ile

  • Yazan : Almira Tarih : 2014-09-07 20:30:00

    Yaaa bi kere de senden hoşlanıyorum desen de işi bitirsen olmaz mııııı,ama canım yaaa nasıl da endişeleniyo Dizi süper,baktıkça bakası geliyo insanın

  • Yazan : lee shin candır gerisi heyecandır Tarih : 2014-08-26 18:00:13

    kore candır gerisi heyecandır bende kaltılıyurm aslında ben senıin dediğinden biraz daha fazla izledim ayşe ha ji won o filmi gerçekten çok güzeldi unutmuştum adını bile tekrar izleyeceğim hatırlattığın için sağol

  • Yazan : kore candır gerisi heyecandır Tarih : 2014-08-14 18:26:41

    ben bole bişi görmedim 15 den fazla izledim hala bıkmadım artık nerde ne diyeceklerini bile biliorum ama hala izliorum çünkü bu diziye bayılıyorum lee shinedee çok tatlılarr

  • Yazan : Azra ^^ Tarih : 2014-08-05 03:27:26

    Lee Shin ♥ Lee Gyu Won Ne kadar yakışıyorsunuz

  • Yazan : ayşe Tarih : 2014-08-04 19:33:19

    yha dzinin yrısına geldik dha bi öpşme bile yok

  • Yazan : ayşe Tarih : 2014-07-26 09:58:41

    kızlar gil ra ım yani ha ji won un as one die bi filmi war lütfen zman ayırıp izleyin gerçekten dostluğu anlatıyor

  • Yazan : LEYLA Tarih : 2014-07-08 05:25:50

    Niye lafı dolandırıyorkı dırek ondan hoslandıgını soylese ya ama olsun boylede ınsan cok heyecanlanıyor LEE SHİN gercekten cok soguk oldugunu sanırdım sma kabugunu8 bıraz da olsa kırabıldı. Bunada şukur SARANGE KORE

  • Yazan : mynung soo Tarih : 2014-05-17 22:47:17

    monstar playfull kiss goong bof shut up flowers boys to thee beiutiful

  • Yazan : korefans Tarih : 2014-05-10 16:54:17

    dizi önerirmisiniz bu tarzlarda

  • Yazan : zeynep Tarih : 2014-05-09 15:43:36

    Süper bir dizi ya bu oğlan çok tatlı :-)

  • Yazan : Şevval nur tok Tarih : 2014-05-07 16:35:23

    ayy çok güzeller LEE SHİN LEE GYU WON

  • Yazan : sude Tarih : 2014-04-24 10:49:25

    süper üstü

  • Yazan : gülden Tarih : 2014-04-14 19:57:50

    süper

  • Yazan : sima məmmədli Tarih : 2014-04-05 16:38:34

    ilk dəfədi izləyirəm çoxxxxxx gözəldir

  • Yazan : müberra Tarih : 2014-03-24 19:56:24

    bu kore dizileri yüzünden kafayı yiyicem artık yaaa

  • Yazan : nurr Tarih : 2014-03-21 21:55:08

    koreliler bu işi çoktan çözmüş

  • Yazan : Lenisa Tarih : 2014-03-13 12:08:59

    Bu diziyi izleyişim 3. oluyor Lee Gyu Won'un giyiniş tarszını beğeniyorum ama bazı bölümler de o kadar kötü giyin miş ki neyse bunlara rağmen çok tatlı saçlarını çok beğeniyorum The Heirs te de oynadı tavsiye ediyorum

  • Yazan : beyzaa Tarih : 2014-03-09 18:07:52

    kafayı yiycem

  • Yazan : ayşe Tarih : 2014-02-27 18:58:00

    diziyi herkese öneriyorum to the beautifulu izlemeyi unutmayınn

  • Yazan : kore♥ Tarih : 2014-01-28 22:28:35

    Bu benim 2.kore dizim. İlk başlarda bu dizileri izleyen arkadaşlarımla dalga geçerdim sonra sınıfta you're beautiful dizisini izledim bi de baktım bunlardan vazgeçemiyorum♥♥

  • Yazan : gamze Tarih : 2014-01-22 13:48:07

    evet f.t island lee hong ki söylüyor şarkının adıda Even If It's Not Necessary

  • Yazan : park shin hye and jung yong hwa Tarih : 2014-01-17 18:31:14

    yaaaa bu bölümün sonunda çalan şarkıyı lee hong ki söylüyo dimi ????

  • Yazan : aleyna Tarih : 2014-01-17 14:07:15

    hem aşk hem sevgi hem de kıskançlık üst düzeyde onlara bu yüzden bayılıyorum harikalar lee shin se ne kadar umursamamz dursada bir okadarda hırçın ve aşık park shin hye ise her zamanki gibi sevimli ve saf kapli buda onları tatlı gösteriyor

  • Yazan : ikizek Tarih : 2013-12-08 07:13:14

    ya bu nasıl güzel bir dizidir. kendimi izlemekten alamıyorum . lee shin'e , hele hele yönetmene bayıldım . bence de gerçekten park shin hye ye de komedi çok yakışıyor . kore seven kim varsa tavsiye edecem. ve adminler , çevirmenler size çok ama çooooook teşekkür ederim . böyle güzel dizileri izlememize vesile oluyorsunuz ya valla çok büyük sevaba giriyorsunjuz

  • Yazan : ceren Tarih : 2013-12-03 20:42:05

    Yonghwa ya yeni yeni ısınmaya basladim. Diziyi izlemistim ama tekrar izledim. Gerçekten çok şirin

  • Yazan : Sinem Tarih : 2013-11-13 20:33:11

    Irem aynen bende 2.kez izliyorum vizelerden pek fırsat bulamıyorum açıkçası ama bir çaresini bulup izliyorum bu arada gerçekten heirstan daha iyi sarıyor heirs fazla romantik bu ise romantik komedi ve park shin hye ye de komedi yakışıyor zaten adminlere de kolay gelsin

  • Yazan : İreeeem Tarih : 2013-11-10 12:33:06

    Bu diziyi 2. kez izliyorum. Bir iki kere daha izlerim asdfg. Bayıldım. Lee Shin' e ölüyorum. Nasıl bir tatlılıktır o öylee. Lee Gyu Won şimdi Heirs'de Lee Min Ho ile oynuyor sanırım. O dizi de çok güzel. Ama bu daha da sardı sankii.

  • Yazan : Neri Tarih : 2013-11-10 09:00:50

    #YongShin

  • Yazan : seher yılmaz Tarih : 2013-11-02 20:51:12

    bu diziyi 2. izleyişim ama hiç bıkmıyorum ayrıca çeviriler çok güzel çok başarılı elinize sağlık

  • Yazan : canan Tarih : 2013-09-08 14:42:44

    sonu nasıl bitiyor acaba merakla bekliyom ))

  • Yazan : Minhoo Tarih : 2013-08-05 14:43:03

    Filmi 2. İzleyişim bayıldım yanii birbirlerine çok yakışıolarr film muhteşemm )

  • Yazan : shinee Tarih : 2013-08-04 00:36:43

    güzel dizi gerçekten...ama kızın kılık kıyafeti insanı rahatsız ediyor ...daha güzel giyinseydi keşke...

  • Yazan : buse Tarih : 2013-08-03 20:38:27

    süperrr bi dizi canlarım bayıldımm ...

  • Yazan : Çellistgirl Tarih : 2013-08-01 17:26:42

    Çeviren kişiye çok teşekkür ediyorum şarkı sözlerinide çevirdiği için )

  • Yazan : elif Tarih : 2013-07-30 18:27:58

    13. dizim you have fallen for me. ama park shin hye hiç üniv. öğrencisi gibi giynmiyo pek hoş değil ama dizi bir harika teşekkürler asya fantikleri..♥

  • Yazan : flz Tarih : 2013-07-30 05:34:43

    kalp krizinden gitcem yaaa sonu çok güzell ♥♥♥

  • Yazan : sena Tarih : 2013-07-28 20:13:27

    Kang Min hyuk - STAR şarkısı kızlar

  • Yazan : Ecem Tarih : 2013-07-27 18:57:32

    arkadaşlar KANG MİN HYUK un hep söylediği şarkının adını bilen varsa söyleyebilirmi??

  • Yazan : tartarus Tarih : 2013-07-23 05:23:08

    aaa şarkıcının adı jason mraz şarkının adı lucky

  • Yazan : aaa Tarih : 2013-07-22 15:34:00

    lee shinin gitarla caldığı şarkıyı bilen varmı lütfen en yakın arkadaşıma aşık olmam şans felan varya bilen lütfrn sölüyebilirmi

  • Yazan : seda Tarih : 2013-05-18 15:50:20

    bu 10. seyredişim ama bıkmıyorumm hiçç süper bir dizi adminnn teşekkürler

  • Yazan : gülşah eroğlu Tarih : 2013-03-26 16:59:26

    dizi öneren varmi??

  • Yazan : beste kurdu Tarih : 2013-03-16 12:50:03

    ben bu dziiyiiiiiiii izlemekten bıkmıyorummmmm. Boys Over Flovers da cccccccokkkkkkkkkk güzel onu 5 kere izleddim bıkmıyorum çokk güzel bu dizideee

  • Yazan : aylin Tarih : 2013-02-12 14:58:11

    aynen esin

  • Yazan : Figen AKKUŞ Tarih : 2013-02-08 12:08:12

    bu dizi süper hiç bitmese keşke ayrıca hepiniz koreyi çok seviyor olmalısınız 2 sene sonra kore ye gideceğim bana msj atın size fotograflarını yollarım ...

  • Yazan : esin Tarih : 2013-02-06 22:58:07

    benim ilk dizim playfull kiss di ck güzel bir dizi herkeze öneriyorm

  • Yazan : kore aşığı Tarih : 2013-01-24 12:11:06

    bu diziyi tam 3 kez izlememe rağmen hala çok heycanlı bi şekilde izliyorum lee kyu wom (park shin hye) unni ve lee shin (jung yong hwa) oppa sayesinde kumao

  • Yazan : rana Tarih : 2012-09-06 15:07:11

    ne güzel oppa